30dagers ufordringen · om mine følelser og tanker · På godt & Vondt...

Dag 1 | 30 dagers utfordringen

Da er det på tide å få startet «30 dagers utfordringen» og det passer bra ettersom det er første dagen i september. Det er viktig å fokusere på positive ting,og denne utfordringen er å trekke frem hva jeg synes er positivt med meg selv.

Les oversikten over de ulike utfordringene her,og kanskje bli inspirert til å lage en utfordring selv!

Dag 1  Et bilde av deg selv og 3 ting/egenskaper du liker ved seg selv

Tre ting/egenskaper jeg liker ved meg selv:

  1. Jordnær
  2. Omsorgsfull
  3. Ser det beste i folk

Tenkte jeg skulle slenge på det normale «snill» og «hyggelig»,men tenkte på noen andre egenskaper også. Jeg er en person som er optimistisk som velger å se det positive i folk,og gir folk ny sjanse.

Hva med deg? Nevn tre ting du liker ved deg selv. 🙂

23 thoughts on “Dag 1 | 30 dagers utfordringen

  1. Tilbaketråkk: 30 dagers utfordring |
  2. Hurra, jeg elsker omsorgsfulle personer, som ikke er ovenpå og som ser det beste i meg enda jeg kan virke sprø til tider 😉
    Jeg…. Bare 3? ;)))) Neida, hm.
    Tar meg ikke så høytidelig. Og under der kommer alt det andre ;D

  3. Det var tre fine egenskaper å ha med seg 🙂

    Hvis jeg skulle nevne tre egenskaper jeg har, så må det bli:
    – stå-på-vilje
    – omsorgsfull
    – god lytter

  4. Åh, jeg smilte stort av dette:) Både av det skjønne bildet av deg, du er veldig fin på det, og ikke minst det du skriver – jeg synes du er en fantastisk fin person♥

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

