30dagers ufordringen · om bloggen · om min hverdag

30 dagers utfordring

Nå har  «30 dagers utfordringene» blitt populært igjen i bloggosfæren og etter å blant annet å blitt inspirert av Kari sitt prosjekt så har jeg laget min egen 30 dagers utfordring.Det trenger jo ikke å være de tingene som jeg har listet opp under eller vare i 30 dager heller(f.eks 10-14 dager +/-). Disse utfordringene trenger ikke å være «ren» bli kjent med bloggern stil som denne jeg har ,men du kan f.eks ta tema på utfordringen foto,musikk,mote eller filmer.

//linket

Min utfordring har jeg skviset inn tema innlegg som jeg skal skrive min mening om,men kan hende underveis denne lista blir endret. Tenkte det kanskje ville være greit å med litt forandringer i tematikken på bloggen med tanke på det skole som jeg egentlig mest føler for å skrive om(kanskje småklage litt.hehe),men det blir litt kjedelig i lengden tror jeg. Så dere får litt godt og blandet 1 måned fremover!

(linket) Vet den er litt "off topic",men syntes det var et kult bilde:)

30 dagers utfordring

Dag 1  Et bilde av deg selv og 3 ting/egenskaper du liker ved seg selv X Les innlegget her!

Dag 2  Film ( dine topp ti liste over romantiske filmer)  Les innlegget her!

Dag 3  5 nettsteder du kan anbefale Les innlegget her!

Dag 4  Reise: Steder du har vært  Les innlegget her!

Dag 5 Barndom: Første minne du kan huske Les innlegget her!

Dag 6 Hvis du kunne vært en superhelt;hvilken ville du ha valgt?Les innlegget her!

Dag 7 3 bøker du kan anbefale  Les innlegget her!

Dag 8 Dine tre favoritt serier og hvorfor du liker de. Les innlegget her!

Dag 9 Tema: Politikk  Les innlegget her!

Dag 10 Mat: Dine topp tre favorittmat/middager.. Les innlegget her!

Dag 11 Musikk: Din favoritt artist/band og hvorfor?Les innlegget her!

Dag 12 Foto: Topp tre bilder du har tatt og er fornøyd med..Les innlegget her!

Dag 13 10 ting som kan få deg til å smile..Les innlegget her!

Dag 14 Tema: Religion og tro Les innlegget her!

Dag 15 Et bilde du har tatt nylig..Les innlegget her!

Dag 16 Ting som befinner seg i veska di nå(bilde) Les innlegget her!

Dag 17  Hobby: Neglelakk Les innlegget her!

Dag 18 5 sanger du hører på mye for tiden Les innlegget her!

Dag 19 Tre kjendiser/skuespillere  som du liker godt..  Les innlegget her!

Dag 20 5 blogger du liker og anbefaler… Les innlegget her!

Dag 21 3 steder du har lyst til å reise til i skrivende øyeblikk…. Les innlegget her!

Dag 22 Fortell litt om byen/stedet/kommunen der du bor nå. Les innlegget her!

Dag 23 Studier: Hva studerer du og veien videre? Les innlegget her!

Dag 24 Bilde av soverommet ditt. Les innlegget her!

 

Dag 25 Dine favoritt parfymer

Les innlegget her!

 

Dag 26Tema: Jobb og Fremtid

Les innlegget her!

 

 

Dag 27 Fobier du har..

Les innlegget her

 

Dag 28 Drømmeoutfit ditt og ditt forhold til mote.

Les innlegget her!

 

 

Dag 29Barndom: Bilde fra når du var liten.

  Les innlegget her!

 

Dag 30 Oppsummering: Hvordan utfordringen har vært.. Les innlegget her!

 

Siden dette er et slags «presentasjons» innlegg,starter jeg med selve utfordringen i morgen. Dette innlegget skulle egentlig komme i går,men da følte jeg at det var blitt publisert litt mye innlegg.

Håper dere blir inspirert og lager deres egne utfordringer. Hvis du ikke er helt sikkert på hva du skal fylle inn selv er det bare å låne min(husk å link tilbake). Dette er en fin måte å få litt variasjon i bloggen og kanskje greit hvis du kanskje ikke helt vet hva du vil blogge om..

Håper alle får en super onsdag!

32 thoughts on “30 dagers utfordring

  1. Kult.. Gleder meg til å følge dette 😉

    SV: Støttemedlem-problematikken kjenner jeg til 🙂 Det viktigste er å finne treningsformen som passer hver enkelt 🙂 Gåturer, jogging eller stryketrening hjemme er også finne treningsformer 😀

  2. Slik utfordringer er jo litt moro! 🙂 Jeg også synes det! 🙂

    SV: Takk. Jeg er obs på overbelastning, men valgte å prøve så får jeg heller roe ned hvis jeg merker at det blir for mye! 🙂

  3. Det var gøy med utfordringen jeg gjorde i fjor, så kanskje jeg skal begynne på en ny etterhvert. Likte hvordan du har satt opp din, med litt blanding av temaer 🙂

  4. Slike utfordringer er egentlig kjempemorsomme, men jeg klarer aldri å holde meg til de, og hopper alltid av midt i, og blir kjempeskuffet over meg selv. Så selv om jeg har lyst, så kommer jeg ikke til å melde meg på en ny en 😛

    1. :)Hadde en lignende utfordring på min gamle blogg,og da hendte jeg glemte å poste disse innleggene. Så det er jo en prøvelse/utfordringen i ordet rette. hehe^^ du kunne f.eks tatt 10 dager eller så eller kjøre en annen vri med «ukes utfordringer».

  5. Sv; Jepp, så da er vinteren reddet :p

    Uff, ja, de lever vel ikke så lenge heller 😦

    // Jepp, helt herlig 🙂 Og ja, det kunne vi absolutt!

    Det må vi, har fri på tirsdag og onsdag både neste uke og uka etter der 🙂

    // Takk, gode å gå i er det også 🙂 Hehe, yay :p

  6. Tilbaketråkk: When september ends |
  7. Åh, så gøyt! Dette er jo en annen versjon av den jeg har tatt tidligere, og det betyr at JEG KAN TAAAAA DENNE – hahaha, jeg er tragisk når det gjelder besettelsen jeg har for slike ting;D Men tjafuckingshoo, da! (ok, jeg trenger hjelp)

  8. Morsom «prosjekt», er jo bra at man har et tema man kan blogge om hver dag, men jeg tror ikke jeg hadde greid å huske og gjøre det:p.. haha, er så senil vettu:p

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

