om underholdning · Tvserier

Keep calm and save the world

Virker som jeg ikke er helt ajour med tv verden som jeg burde. Kanskje det er sånn når man først begynner igjen med nytt skolesemester at ting glir forbi. Tvserien «Chuck» har igjen begynt på Viasat 4 og er inni sin nest siste sesong. Det ble dessverre bare 5 sesonger totalt(13 episoder først med muligheten for flere hvis seertalene og ratingen blir bedre),og det blir at NBC avslutter serien mens den fremdeles er populær. Kanskje like greit at den avsluttes etter 5 sesonger og ikke  blir dratt ut i det uendelige.Da får hele «Chuck Bartowski» historien en «verdig» slutt.

//linket

Men værtfall episode 2 av sesong 4 er idag på Viasat 4 for de som følger med på Chuck . De som er nysjerrig på hva som generelt skjer i sesong 4 kan holde pcmusa over HER! Slipper jeg å komme med spoilere for de som ikke vil vite.

//linket

For mer nytt og info om tvserien «Chuck» kan dere bl.a følge med på bloggen «Seriefreak». Klikk her !

//linket

Noen fler som følger med på «Chuck»?

 

-> Kilde: Program side hos Viasat 4 / imdb.com / «Chuck:offiesielt fornyet for sesong 5«

-> Les også «Bloggportrett 2011 #28» her og kanskje du får en ny blogg å følge med på?

14 thoughts on “Keep calm and save the world

    1. 🙂 Ja,det er mye i tv verden for øyeblikket! Så jeg skjønner at kanskje ikke denne får plass! Men hvis du en gang leter etter serier å se på er denne her å anbefale! Har både drama,spenning og humor:)

    1. Yeah:) Bra at du digger Chuck! han er favoritt nerden min:) hehe
      Jeg tok å laget en ny link,eller når jeg skal linke til noe. Så ofte står det «beskrivelse av link » eller lignende under der du skriver inn webadr. Vet ikke hvordan det er på blogspot eller noe.

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

