om bilder og sånt · om min hverdag

To the forrest we go

//linket

Da skal jeg slurpe i meg kaffen og drikke opp brusen før jeg tusler opp mot bussholdeplassen. Idag har jeg avtalt med en god venninne å gå tur i skogen,eller går rundt et tjern. Det har regnet en god del så vi bestemte oss for å bare ta turen rundt tjernet like der hun bor.

Har ikke de beste skotøyet til å tusle i gjørme og greie,så det passet meg fint. Kamera skal være med så det kan vanke noen bilder på dere kjære lesere når jeg kommer hjem igjen. Morgen er det skole igjen,og det er deilig å få koble litt av. Det som er så kjipt er bussene fra der jeg bor går bare annenhver time. Nå må jeg ta både buss/tog for å komme til venninnen min.

Håper alle får en fin søndag!

 

20 thoughts on “To the forrest we go

    1. 🙂 Da er vi to om det! Alltid koselig å gå i skogen! Ble ikke en burger på meg,men pomfrites med majones:) hehe. Det var det lommeboka tillot:) hehe.

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

