om bilder og sånt · om min hverdag

To the forrest we go #2

Det var heldigvis fint vær på Jessheim idag når jeg skulle møte Hanne for å gå tur. Vi skulle tusle rundt Nordbytjernet og Svart tjernet. Men det ble nesten over 2 timers tur før vi havnet en liten tur på Burger king. Kanskje ikke rette måten å avslutten sporty start på dagen,men koselig har det uansett vært idag.

Det er noe spesielt å gå tur i skogen og bare slappe av. Koselig er det jo når man får en venninne med på tur og skravla går som bare det. Selvom vinden rusket takk i håret våres og gjorde det litt mer kjøligere ble turen fin. Jeg knipset i vei med kameraet mitt som vanlig,og det ble ikke så mange som jeg hadde håpet på. Var litt mer opptatt å gå tur og snakke enn å ta bilder.

Siden busstilbudet i helgene på Romeriket er litt dårlige med hyppighetene på avgangene så måtte jeg ta en buss som gikk over Gardemoen til Nannestad,for å så ta buss mot Gjerdrum. Men fikk en liten rundtur,og det en bussrute jeg har aldri tatt før.

Nå skal jeg slappe av videre før jeg må legge meg om 1 time eller så. «Marley & Me» er på tven,og den må jeg se ferdig. Håper dere alle har hatt en fin helg!

I morgen er det starten på en full skoleuke for min del. Ha en fin (kommende)uke!

5 thoughts on “To the forrest we go #2

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

