om bilder og sånt · om min hverdag · Walking down memory lane

Sommerminner

Hos siv nå kan du delta en fin konkurranse hvor du kan vinne fine premier. Konkurransen går ut på at du skal lage et innlegg med ditt beste sommerminne.Du kan lese mer om konkurransen her . Frist for å delta: før 1.sept.2011

Sommeren i år har vært en sommer uten like på mange fronter. Det har vært en sommer fylt med usikkert vær,men også mange fine dager fylt med solskinnstråler som har varmet vårt sinn.

Det har vært også et sommer hvor vi kanskje alle på enhver måte har blitt satt på prøve og det tenker jeg på de tragiske hendelsene som skjedde 22.juli. Jeg velger å tro at vi har blitt mer sammensveiset når det gjelder familie,venner og kjente.

Et sommerminne greier jeg ikke helt å velge,men velger å trekke frem flere minner jeg har hatt denne sommeren.

Denne sommeren har jeg for min del følt at familie har vært i fokus,og vi har hatt mange koselig overnattingsbesøk av nevøen til meg og min søster. Vi har både hatt firbent overnattingsbesøk og mange koselig familiemiddager. Sommeren 2011 har vært en sommer fylt med badeturer,kinobesøk og bursdagsfeiring.

Annen ting som er et fint sommerminner er de dagene  jeg har tilbragt på terrassen hjemme med god bok i hånden samt iskald cola og  kopp iskaffe. Forut for denne sommerferien hadde jeg et stressende semester på UiO. Det var deilig å kunne koble av helt i bøkenes verden.

Kort oppsummert har mitt minne av sommeren vært fylt med både gode og fine stunder,men også tid for ettertanke. Det har ikke vært en helt typisk norsk sommer for oss alle og enhver. Det er viktig å ta med de gode minnene vi har skapt iløpet av sommeren videre til høsten.

Dette var et bidrag til en konkurranse hos Siv.

bloglovin

11 thoughts on “Sommerminner

  1. Alltid moro med konkurranser! Nå har jeg egentlig ikke noe følelse av at det har vært sommer. Ikke har det vært spesielt bra vær, og dessuten har jeg bare jobbet. Så noen spesielle sommerminner har jeg vel ikke….det blir i tilfelle de to dagene jeg hadde på stranda! Ikke mye å skryte av!

    1. Det er det vettu! Morsomt med konkurranser hvor du må være litt kreativ for å delta:) Nei,det har jo ikke helt vært den a-typiske sommerværet. Kanskje noe annerledes når man har jobbet også. Husker selv når jeg jobbet en hel sommer selv(når jeg hadde jobb). Da fikk man liksom ikke helt den sommerfølelsen.

  2. Veldig fint skrevet, Nina! Og det er så sant, vi har alle hatt både oppturer og nedturer å tenke på! Og for et flott bilde, nummer 5! Takk for et kjempefint innlegg, Nina! 😀 😀 😀

  3. Kjempefint innlegg om sommerminner Nina, du må ha lykke til i konkurransen til Siv 🙂

    Sv/ Ja, det er en fin jobb jeg har funnet meg 🙂
    Syns det er kjempeflott at de satser så mye på teambuilding, er et utrolig flott arbeidsmiljø på jobb ^^

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

