om bilder og sånt · om litteratur og bøker · om min hverdag

Gratis kyss i mørke

Idag våknet jeg til at det lå en pakke på pulten min samt et postkort fra Nina m. Pakken var fra Cappelen Damm,og som jeg har nevnt tidligere er jeg en av mange bloggere som er med i «Bokbloggerturnéen«. Bokbloggerturnéen er et konsept som Cappelen Damm har som gir oss bloggere sjansen til å lese nye bøker og si vår mening om de i et blogginnlegg. Etter vi har skrevet innlegget får vi beholde bøkene. Denne gangen har jeg fått en bok som heter «Gratiskyss i mørket«(hold pcmusen over tittelen for å lese mer om boka). Boken er skrevet av Glenda Millard og er en ungdomsroman( 12-18år).

Blir spennende å ta fatt på den etter jeg er ferdig med «Saras nøkkel» av Tatiana De Rosnay. Har heldigvis 3 uker på meg til å lese boka,og det ser ut som en grei og lettlest bok.

Nina M er i Italia for øyeblikket på ferie med familien sin,og det var koselig å få postkort. Virker som hun har det kjempe fint i  Italia,og som hun skriver så gleder hun ikke seg til å komme hjem til Norge og høstværet.

Lørdagen er her og jeg har ikke noe særlig lørdagsplaner annet å slappe av,og kanskje lese en artikkel (pensum). Har ikke så særlig lyst til det,men man må starte ett sted. Nå som været er dårlig så er det passende å sitte inne å lese.

Nevner nok igjen Bloggportrett,og jeg har somsagt startet opp en ny runde eller forsettelse på den forrige kan vel si. Hvis du vil være med på bloggportrett her på min blogg er det bare å sende en mail til blogg.ininasverden@gmail.com eller melde deg på innlegget her!

Ønsker alle en fin helg !

 

9 kommentarer om “Gratis kyss i mørke

    1. Det er kjempe morsomt å være med! De trenger sikkert flere bloggere til vårparten,så det er jo bare å melde seg på hvis det er noe du vil være med på:)

  1. Intereessant! Det virker da som en høvelig god bok. Og en grei måte å bli kjent med nye titler på, dette som Capellen Damm har gående! (liker forresten det at du kan holde musa over linken og lese! AWESOME :D)

    1. 🙂 Gleder meg til å ta fatt på den boka! Synes det var en fin måte å fortelle om bokens handlingen uten å ta stor plass. Viste ikke om det ville funke eller så,men det gjorde det:D

  2. Jeg ble helt forelska i bokens fremside, så utrolig stilig bildet. Jeg ville blitt sjeleglad om jeg klarte å fange en så sterk stemning på bilder. Høres veldig interessant ut. Også så stilig at dere får beholde bøkerne!

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

