Bloggportrett 2011 · Inspirasjon og tips · om bloggen

Bloggportrett del 2

Nå synes jeg det er på tide å starte opp igjen bloggportrettet her på bloggen min, det har vært alt for lenge. Nå skal jeg starte opp igjen med «del 2» og for de som vil være med på denne bloggportrett runden er det bare å melde seg på. Jeg kommer til å bruke dette innlegget som «påmeldingskjema»,og starte på nytt. Dere kan lese forrige rundens bloggportretter her og kanskje kommer over nye blogger også!

Har også opprettet en «bloggmail» og for de som vil være med kan også sende mail til : blogg.ininasverden@gmail.com

(linket)

Bloggportrett er et fint prosjekt som er veldig populært i bloggverden og man finner mange ulike former på utforming av innleggene og spørsmålene. Selv skal jeg prøve å fornye litt spørsmålene og kommer til å ikke bruke alle spørsmålene fra forrige runden av bloggportrettet.

(linket)

Bloggportrett er også en fin måte for å finne nye blogger som man visste ikke fantes,og lære å kjenne bloggeren bak bloggen. Så det er jo tips til bloggere som vil prøve noe nytt på bloggen sin!

Kjører igang denne nye runden av bloggportrett av den grunn at jeg har fått nye lesere og det hadde vært fint å kunne presentere deres blogger også.

(linket)

 

45 thoughts on “Bloggportrett del 2

  1. Tilbaketråkk: På hverdagsfronten |
  2. Tilbaketråkk: Gratis kyss i mørke |
  3. Tilbaketråkk: Bloggportrett 2011 #28 |
  4. Tilbaketråkk: On my wishlist #2 |
  5. Tilbaketråkk: Bloggportrett 2011 #29 |
  6. Tilbaketråkk: Bloggportrett 2011 #30 |
  7. Tilbaketråkk: Bloggportrett 2011 #31 |
  8. Tilbaketråkk: Bloggportrett 2011 #32 |
  9. Tilbaketråkk: Broom Broom |
  10. Tilbaketråkk: Bloggportrett 2011 #35 |
  11. Tilbaketråkk: Bloggplaner |

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

