I dyrenes verden · om bilder og sånt · om min hverdag

Åpen Gård

Idag måtte jeg stå opp «tidlig» ettersom jeg skulle være med foreldrene mine og min søte nevø på «Åpen Gård» i Gjerdrum. Vi hadde heldigvis værgudene på vår side,og fikk oppholdsvær med vind.

Var innmari mye folk der,og det var kø opp til gården som hadde «åpen gård».

Nevøen min var ikke så interessert å gjøre noe annet enn å se på de få dyrene som var fremme for oss besøkende. Men det var greit for Tante Nina ettersom jeg fikk knipset bilder av søte sauer,kuer,griser og hester. Ville ikke spamme dere med dyrebilder, så for de som er interessert kan sjekke ut Flickrstreamen min med de nyeste bildene.

Etter et par timer på gården dro vi hjemover og etterhvert kom foreldrene til nevøen min(storebroren min og konen hans). Så hadde vi en koselig familie middag med Chicken Tandorii. De dro for ca 2,5 time siden,og det var jammen stille igjen i leiligheten her hjemme.

I morgen er det skole for min del,og jeg er fremdeles en arbeidssøkende student. Heldigvis får jeg lånt et par bøker av en vennnine som har hatt det ene faget før.Så da slipper jeg unna litt og så skal jeg se gjennom gamle pensumbøker som har hopet seg opp gjennnom de 3 siste skoleårene. Så hvis det er noen som skal ha fag innen for antikken/historie eller arkeologi nå på UiO kan jo si fra,eller om dere kjenner noen som igjen kjenner noe.Dere skjønner tegninga:) hehe

Håper alle har hatt en fin helg! Har hatt en strålende helg selv! Neste uke starter «hverdagen» igjen for min del. Men starter rolig med en forelesning til uka før det hele braker løs uken der på. Så jeg får begynne å lese i vei!

→Sjekk ut min flickr side!

8 thoughts on “Åpen Gård

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

