Filmer · om underholdning

Cars 2

(linket)

Da har lørdagen sneglet seg frem og jeg har fått tiden til å snike meg på pcen før overnattingsgjesten vår kommer på besøk. For dere som ikke har lest forrige innlegg skal nevøen til meg og søsteren min kommer til oss idag. Dagens planer er se «Biler 2»  på kino og spise etterpå på Peppes Pizza. Så blir det kanskje en tur til Åpen gård i morgen hvis været holder!

Håper alle får en fin helg! Tror ikke jeg får blogget så mye mer i helgen!

15 thoughts on “Cars 2

    1. 🙂 Aw,så søtt da! Bra at jeg ikke var alene om å gråte! Jeg så den faktisk alene før jeg skulle på en en frisør time. Var bare et innfall,og det var jo en søt og fin film:) Anbefaler denne filmen, den er mer actionfylt. Litt annen vri,og ikke 100% bare på lynet mcqueen. 🙂

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

