Filmer · om bilder og sånt · om min hverdag · om underholdning

A wise car hears one word and understands two…

(linket)

Dagen idag har vært fylt med kinotur(Biler 2),Peppes Pizza og Stigespill. Idag har min kjære nevø vært på besøk,eller rettere sagt er han på overnattingsbesøk ettersom vi skal forhåpentligvis på Åpen Gård på søndag(hvis været holder seg).Skal selvsagt skrive et innlegg om  Biler 2,men tror den kanskje kommer iløpet av morgendagen eller mandagen.

Nå er nevøen i soveverden,mens tantene er våkne og sitter å hamrer løs på hver sin pc. Kommer ikke til å legge meg med det første,og jeg regner med at det blir et par episoder av «Bones«. Blitt dilla på det igjen,og har kommet meg til midten av sesong 2. Har sett «Bones»  sånn av og til,men ikke fast. Så for et par måneder siden bestemte jeg meg for å begynne fra scratch og se fra starten.

Håper alle har hatt en fin Lørdag!

 

//tittelen på dette innlegget er et sitat fra Biler 2

24 kommentarer om “A wise car hears one word and understands two…

  1. så koselig 🙂 har kjempelyst til å se biler 2 jeg og hehe.
    helga mi har bestått av familiebesøk, brosan flytter til drammen så da kom familyn innom på tur’n

    håper resten av helga di er like koselig:)

    1. 🙂 Bare å glede deg til å se Biler 2. Litt mer action i denne her:) hehe.

      Høres ut som du har hatt en koselig helg! Familiebesøk er alltid kos!

  2. har sett litt på Bones når jeg har satt på TV når det er, men har ikke fulgt med. men den havner vel i samlinga mi etterhvert den også. Som stort sett alt annet gjør.. hehe.. Så jeg blir vel hekta vil jeg tro.

    1. Aw, bare å glede deg til å se mer av Bones. I begynnelsen når den kom på tvkassa var jeg ikke så interessert i den,men for et par måneder siden så begynte jeg fra begynnelsen og nå er jeg hektet!:) Liker det «arbeidskjemien» mellom Bones(eller hun heter temperance,men kalles somsagt «bones»). og Booth:)

  3. Veldig spent på Biler2 🙂

    SV: Ja Jørgen + Anne er verdt å se. Skrik 4 er i mine øyne ikke verdt å se.. 🙂 Jeg må si skrik 1 er den beste og så blir det bare dårligere og dårligere 😛

  4. Hørres ut som en fin lørdag. 😉 Håper været er finere der du bor enn her da, sånn at dere har fått kommet dere på «Åpen Gård», for her plasker det ned nemlig. 😛

    1. =) Var en fin lørdag! Håper du hadde en fin lørdag da! Var faktisk oppholdsvær (med blåst) idag,men så var vi heldig at vi dro før regnet kom:P hehe

    1. 🙂 Var en koselig lørdag!
      Hørtes som du hadde en fin lørdag! Har ikke helt hatt tid til å psyke meg opp før skolestart i morgen ettersom vi her hjemme har hatt nevø på besøk. men greit å få tankene på noe annet:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

