om bilder og sånt · om min hverdag · Walking down memory lane

Du vet tiden flyr unna når…

Nevøen din begynner i 1.klasse på barneskolen. Det er kanskje en klisjé uttrykk når man sier ting som «det føltes som det bare var i går at ….» o.l. For min del føles det nesten som det,at det var som igår vi så han på sykehuset. «Lille» søte nevøen begynner bli stor og han er heldig å bo ganske nærme skolen sin nå. Idag skal vi her i heim til broren min og hans lille familie for å feire første skoledag for nevøen min.

Det er på slike dager man kanskje tenker på sin første skoledag, jeg husker den ikke så godt lenger. Men husker at vi samlet oss i skolegården deretter for å bli delt inn i klasser. Bli kjent med hverandre. Starte på en lang skolegang,som jeg fremdeles er på.

Til helgen skal jeg og søsteren min på kino med vår kjære nevø for å se filmen «Biler 2» (eller Cars som det heter på engelsk). Deretter blir det en Peppes Pizza tur for oss alle. Så til helgen blir det familie tid igjen før det blir skolestart for både min søster og jeg♥

Håper alle får en fin torsdag!

22 thoughts on “Du vet tiden flyr unna når…

    1. Aw,koselig sagt! Vi er kjempe glad i ham<3 Han var så gira på å starte på skolen at han tok på seg skoene 15 minutter før han måtte og var klar til første skoledag.=)

  1. Det blir sikkert en koselig helg 🙂

    Sv; Tja, egentlig ikke :p

    // Det gjør vi vel alle 😀 Kanskje det, men som sagt, er vel en grunn til at jeg ikke har begynt å se på det :p

  2. Biler 2 var knallbra syntes jeg 😀 Min eldste begynte på skolen i dag også, vesle babyen min er alt skolegutt. Er ikke fritt for at man blir litt sentimental på en dag som denne. Det er kanskje en klise det der med tiden, men det er i såfall en sann klisje. Når man får barn selv er det som om begrepet tid endrer seg drastisk. Gratulerer med skoleklar nevø 🙂

    1. Så bra å høre at Biler 2 er bra! Tror begge tantene + nevø gleder seg til å se filmen! 🙂 Kan skjønne at det er noe spesielt å se lille gutten sin begynne på skolen,særlig for foreldrene.:) Er kjempe stolt av nevøen min:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

