om bilder og sånt · om min hverdag

SERVIN’ UP SPARKLE

Det var et par lesere som var nysjerrig på hvordan den ene OPI neglelakken jeg bestilte fra Ebay så ut i virkligheten,og endelig har jeg fått tatt et bilde som jeg ble sånn noenlunde fornøyd med. Det er til og med tatt med mobilkamera ettersom jeg fikk ikke et bra og klart bilde på mitt digitalkamera.

Bilde gjør ikke neglelakken «justice» eller rettferdighet. Den glitrer og ikke sånn overdådig glitring,men fin fargespill glitring.

Idag tuslet jeg opp til Postkontoret for å hente Harry Potter pakken,fylt med alle filmene som hittil har kommet ut. Glemte å knipse bilde av film nr 7,men den ble med i min ville HP shopping runde på cdon.no for over 1 uke siden.

Forkjølelsen er stabil hvis man kan si det, halsen er mye bedre og nesa renner ikke så mye (yeah!)

Håper alle får en fin onsdag!

For de som vil kjøpe neglelakken eller bare vil titte på den,kan klikke her!

18 kommentarer om “SERVIN’ UP SPARKLE

    1. Ja,den var kjempe fin! Likte den hakket bedre en den andre (den gullfarget). Du får en sånn gulskjær på den,ser nesten ut som du har røykefingre eller negler. men tror den gullfarget glitre neglelakken passer med hvit neglelakk under,en enkel basisfarge:) Samme med den som vi begge to har på neglene våres:) Manikyr hørtes fint ut med den neglelakken:)

      Vi får se på HP en dag 🙂

    1. Elsket den neglelakken, liker litt glitre neglelakker. Men de jeg har prøvd fra f.eks depend er vanskelig å få av,men prøvde å få av den ene jeg kjøpte fra ebay,og den gikk av lettere. 🙂
      Ha en fin torsdag:)

  1. Jeg elsket Harry Potter i starten, men så ble jeg merkelig nok litt lei. Tror det var for det tok for lang tid mellom filmene! :p Men tror jeg må se alle nå som det er slutt! Kanskje det blir litt kjekkere da!

    1. Var litt lang tid mellom hver film,men nå passer det perfekt å se falle pga nå er HP sagaen dessverre over. :/ Men vi kan alltid kose oss med bøkene og filmene:) hehe

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

