Inspirasjon og tips · om bloggen · om min hverdag · om mine følelser og tanker

In my tumblr world

Det var en regnfull og kjedelig dag hvor nysjerrigheten tok overhånd da jeg nok igjen var å finne inne på tumblr. Forut hadde jeg prøvd meg på dette minibloggformatet,og ikke skjønt greiene.

Men etter å vært innom flere blogger som har en liten en på si(med det mener jeg en tumblr blogg),så tenkte jeg hvorfor ikke? Mange bruker disse tumblr bloggene for å lufte idéer,tanker og bilder. For min del blir det bilder og tanker,og ting som jeg sitter inne som trenger å være et sted. Litt tanketank,som i Harry Potter.

For all del det er for å teste ut tumblr jeg har den,og jeg har verken planer om å bytte over eller bruke å mye tid på den.

Det er også mange fine tumblr bloggere som er å finne,og de legger ut fine bilder. Selvom man ikke kan kommentere alltid hos tumblr bloggere(valget er «optional»,valgfri),så er det mye inspirasjon å finne.

Før jeg glemmer å linke til tumblr bloggen,kan dere besøke den her!

Vil også ønske følger nr 35 på min bloglovin velkommen! Koselig å se at nye lesere kommer og som alltid er jeg takknemlig for de jeg har fra før av!♥

Nå skal jeg ta kvelden, formen er ikke så veldig bra. Nå er halsen begynt å bli slimete og ekkel,mens nesa er fremdeles tett.Lysten for å sitte for pcen nå er dalende.

Da sier jeg; God mandagskveld til alle som titter innom,og ønsker alle en fin uke!

>>Les også; Ebay#2

17 kommentarer om “In my tumblr world

  1. Skjønner fortsatt egentlig ikke hva som er poenget :p

    Sv, Ja, de ble ganske bra 🙂

    // Jepp, kanskje det kan bli min første tur til Colosseum, i den store kinosalen. Bomma en gang i sommer, og kom i en av de mindre salene :p

    1. Fint nettsted hvor du kan opprette en enkel blogg:) Jeg skal for det meste bare teste den ut:) Greit hvis du ikke vil styre så mye med design eller annet:)

  2. Jeg merker jeg klarer meg med en blogg. Dessuten bruker jeg twitter! 😉

    SV: Takk for tips 🙂 Jeg skal sjekke dem ut! 🙂

    1. hehe, ja. greit med en blogg! Hvis man vurderer to er tumblr et bra alternativ!:) skal ikke bruke så mye på tumblr bloggen min,men holder meg til min kjære personlig blogg=)

  3. JEgh ar hatt lyst på en i et år eller no’, men jeg sitter nok på data, og jeg orker ikke ha enda en «profil» å måtte oppdatere, haha :p Men for all del, tumblr er helkult!

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

