Inspirasjon og tips · om bilder og sånt · om min hverdag

EBAY#2

Som jeg skrev i dette innlegget her så bestilte jeg neglelakker fra Ebay. Første omgangen bestilte jeg to OPI neglelakker,og så slo jeg til dagen der på med en Holographic nailpolish. Jeg bestilte neglelakkene for ca 1 uke siden,og har fått 2 av de. Nemmelig «OPI Nail Polish Katy Perry THE ONE THAT GOT AWAY» og NUBAR NAIL POLISH LACQUER GOLDEN GLOW HOLOGRAPHIC. 

Venter fremdeles på OPI Nail Polish Serena SERVIN’ UP SPARKLE S98,men regner med at den kommer iløpet av denne uka.

Jeg er veldig positivt overrasket over mine første Ebay,og de kom raskere en forventet. Jeg regnet med å vente i minst 2 uker eller mer for å motta neglelakkene . Men jammen meg kom de  ca 8 dager etter jeg bestilte de.

Så hvis dere skal bestille neglelakk anbefaler jeg selgeren justpolish og abalone_44.  Fra selgeren abalone_44 fikk jeg en fin lipgloss i tillegg til neglelakken jeg bestilte. Det var en liten «takk for du bestilte» gave.Så det var jo kjempekoselig!

Jeg har ikke noen «hvordan neglelakkene» ser ut i «real life» ennå. Men skal ta bilde senere som viser de.Men er veldig fornøyd med resultatet,og gleder meg til å teste ut de neglelakkene. Men prøver ikke å skifte så ofte neglelakk for det kan slite på neglene.

Når jeg logget inn her på wordpress.com fikk jeg en hyggelig kommentar fra fabfashionforless.com om at jeg vant giveawayen som hun hadde hatt gående på bloggen sin.

Så nå er jeg kjempe fornøyd! Elsker blåfarge,og har ønsket å skaffe meg en clutch.Men har aldri funnet en som jeg liker.

Håper alle får en fin mandag!

16 thoughts on “EBAY#2

  1. Gratulerer med premien. Vi handler også endel fra ebay, men bruker dom regel Jetcarrier, så vi må vente litt på varene. Men det gjør jo egentlig ikke så mye. Bare vi får de.

  2. Pass deg for Ebay, du kan bli avhengig 😉 hehe. Uff det er jeg.
    Men så utrolig gøy at du fant konkkurransen, jeg fikk den med meg litt for sent. Den veska var drikult 😀 Gratulerer! og si gjerne ifra når du blir lei den og den fortjener ny eier 😉 hehe…

    1. hehe,skal passe meg for Ebay:) Kjenner avhengigheten kommer snikende:) Mye gode tilbud som ligger på lur og hopper frem:)

      Du skal være den første som jeg skal si fra hvis jeg blir lei veska:) hehe

  3. Tilbaketråkk: In my tumblr world |
    1. Den er ganske fin på, har ikke bilde av resultatet pga kameraet mitt er litt humørsyk for tiden. hehe. En lakk som funker over andre neglelakker:)

  4. Den ser da fin ut! OGså så fiint å få ekstragave! GØØY! OOOOG gratulerer med premien! Jeg er glad du vant 😀 Noen som jeg kjenner, jo 😀

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

