om bilder og sånt · om min hverdag · om musikk

Konsert

idag  jeg ble jeg hentet av nina m for å dra til jessheim der det var «jessheimdagene» med søndagsåpent kjøpesenter. Vi skulle møte hanne k for å være litt på  senteret før vi skulle på gratis konsert med atle pettersen (X-FACTOR).

Når Atle var med i X-factor så var en av favorittene mine,men etter konkurransen dabbet interessen litt av. Men selvom jeg ikke er superduper fan av han(ennå),så likte jeg konserten han hadde i dag på Jessheim. Så under kommer det litt «picturespam» med bilder fra konserten,det meste ble i svart/hvitt pga jeg glemte å skru av svart/hvitt filteret på kameraet.

Tiltross for dårlig vær,så ble det heldigvis oppholds vær under hele konserten. Han spilte til og med 2 ekstra låter utenom det programmet som han hadde satt opp.

Etter konserten gikk vi rundt å se på de forskjellige salgsbodene langs storgata,før vi tok turen innom Burger King for en (usunn)matbit.

Har også begynt å bli forkjølet,og det er ikke noe jeg vil være nå ettersom det er ca 8 dager igjen til skolestart. Siste 8 dagene vil jeg nyte før pensumslesing og lange skoledager starter igjen.

Håper alle har hatt en fin søndag!

31 thoughts on “Konsert

  1. Artig med konsert! 😀 Jeg skulle gjerne vært på Erik og Kriss sin på Jessheimdagene forrige dagen, men det gikk ikke 😦 😦

    SV: Takk på begge kommentarene! :-))

    1. Var vel litt pga etter X-factor så ble det til at jeg ikke fulgte så mye mer på han. Han sang for det meste coverlåter,så det var kanskje det som gjorde at jeg mistet litt interessen .At han ikke hadde egne låter(noe som han har fått etterhvert:)

  2. Ugh, han er jo så fin! :p

    Sv; Ja, det synes jeg nesten vi burde gjøre! Vet ikke hvordan man finner ut om det er midnatspremiere og slik, det men burde nok være det på en såpass stor film?

    1. hehe,det er han:P

      //hmm, hvis du tenker på å se den på colosseum går det ann når det nærmer seg billettsalget å se om det er midnattspremiere.

  3. Morsomt! Jeg husker jeg likte Atle da han var med på X-factor! Konsertbildene ble litt kule i sort-hvitt da 😀

    Begynner å bli forkjøla jeg også… Ikke bra! xD

    1. Jupp:) Morsomt å få vært med på konsert! Koselig å høre at du likte konsert bildene i svart/hvitt:)
      Du får ha god bedring,ikke noe morsomt å bli syk:(

  4. Vi møtte atle for noen uker siden! De skulle ha konsert i nord, og vi var på samme fly hjemover :’) de satt rett foran oss til høyre! !!

  5. Sv: Blir å planlegge litt skoleting her også denne uka. Det er lurt å låne bøker på biblioteket. Det har jeg gjort i to år….ikke alle bøkene selvfølgelig, men et par stykker. Og heldigvis har det ikke vært noen andre på venteliste, så jeg har fått fornya bøkene og hatt de i et halvt år! Det kommer jeg til å gjøre nå også….er for dyrt å kjøpe alle bøkene.

    1. Greit å gjøre det, gjorde det en i fjor i ene faget jeg hadde:) I år er det en del kompendiumer så jeg må kjøpe,samt kopiere opp masterkopier som fakultetet har. Hadde vært mye enklere hvis de la ut alle artiklene på nettet istedenfor at vi må kjøpe kopikort.hehe:)

  6. Tror ikke jeg henger helt med i verden for tiden, for jeg har faktisk aldri hørt om Atle Pettersen en gang. Haha! :p

    Isj, ikke bra å bli forkjøla nå. Håper du slipper billig unna, og at du kan nyte de siste feriedagene dine! 🙂

    1. hehe:) Han var med i fjor på X-FACTOR. Kom på andre plass,og det var han Hans som vant. Husker ikke etternavnet hans. hehe:P
      Krysser fingrene for at forkjølelsen gir seg,er heldigvis ikke så ille som jeg var sist gang. Men når det setter seg i nesa,og alt blir tett liker jeg ikke det. Greit med litt sår hals og hosting,men liker ikke når alt blir tett:) hehe

  7. Så moro det så ut på konsert da 🙂 Selv om jeg ikke er noen stor fan, jeg heller, så er det alltid kos med gratis konserter. Må få med seg de 🙂

    Ønsker deg riktig god bedring, Nina. Kjedelig med forkjølelse 😦 Seb er også forkjøla – og det 3 dager FØR Australia. Ikke moro 😛

    1. Alltid morsomt med konserter:) Særlig når de er gratis:) hehe.
      Takk for god bedrings ønskningen! Ikke noe morsomt med forkjølelse! God bedring til seb!Håper han blir frisk før reisa da!

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

