Inspirasjon og tips

Konkurransetips

Tenkte jeg skulle tipse mine kjære lesere om to fantastiske konkurranser. Du trenger ikke å ha blogg heller  for å delta. Så da er det bare å delta i vei!

Første «konkurransen» er en giveaway hos Fabfashionforless hvor du kan vinne en fin clutch fra fashionpash.
Du må delta før i morgen kveld(søndag 14.august),du må enten tipse om giveawayen på din blogg eller på din facebook.

(linket)

Andre konkurransen er hos Luisa og du kan vinne to fine neglelakker fra Essie samt 2 valgfrie makremearmbånd som bloggeren selv har laget. Konkurransen avsluttes 18.august. Du kan delta ved å  legge igjen en kommentar på dette innlegget her, like bloggen hennes på bloglovin,tipse folk om denne konkurransen hvis du har blogg eller del innlegget her på din facebook.

(linket)

Håper folk deltar på disse fine konkurransene! Har værtfall gjort det!

Ha en fin lørdag!

33 thoughts on “Konkurransetips

  1. Sv; Da burde du jo gjøre det!!

    Ja, tror vi i hvert fall så den sammen tre ganger, husker ikke hvem andre jeg så den med da…

    Gleder meg allerede til neste sommer! Vi burde absolutt få tak i billetter til midnattspremieren, premieren eller hva det nå enn er!

    // Jepp, er ikke så ofte jeg ser på slike svarte-komedier.

    // Hehe, ja det har du kanskje rett i. Kom opp i noen skumle situasjoner i Florida, hvor det lynet, regnet og torndet som bare av det. Hadde aldri trodd det gikk an!

    1. // Tror også det var tre ganger vi så den sammen:)

      // jupp,vi får campe utenfor som du foreslo tidligere i dag,få i tak midnattspremiere billett eller noe til the dark knight rises:P

  2. Det morsomme er at jeg faktisk har vært borti begge før! Luisa sin er jeg med i, men jeg orker ikke med veska ettersom det sikkert er mange som har lyst på den, og jeg ikke er interessert i vesker. Så kan noen som har lyst på den få den i stedet for jeg :’)

    1. Så bra:) Er fast leser hos Luisa,så det skulle bare mangle at jeg var med i hennes konkurranse:) Fabfashionforless er en ny blogg jeg har begynt å lese:)

    1. Bare hyggelig:) hender at man kommer over disse konkurransene sent. har skjedd med meg flere ganger:) hehe. men det kommer sikkert mange andre fine konkurranser:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

