om bilder og sånt · om min hverdag

Solskinnsfredag

(linket)

Idag var det en solskinnsfredag,en av de fine fredagene hvor sola skinner. Som jeg skrev i dette innlegget var jeg sammen med familien min i en begravelse. Det var en fin dag å ha begravelse på. Det var en verdig og fin begravelse,med fine taler og fin sang.

Etter begravelsen dro vi hjemover hvor Marita etterhvert foreslo at vi tok turen til Lillestrøm. Hun skulle se etter noe på senteret der,og jeg ble med for å få luftet meg litt . Det ble litt shopping for min del,men kjøpt en shorts i feil str. Den var på salg,så det går ikke ann å bytte den. Så jeg lurte på det var noe som jeg evt. kan selge her på bloggen! Etter handlingen satt vi oss ned på Egon for å ta oss en kaffe ,men også får å spise  liten matbit.

 Nå skal jeg slappe av videre med strikking,lese videre i VOGUE og kanskje ta meg enda en kaffe. Helgen min er full av familietid og avslapping,så det blir nok en fin helg! Håper alle får en fin helg! Nyt sommerværet eller det som er igjen!Ta vare på hverandre og nyt helgen!

 

 

16 thoughts on “Solskinnsfredag

    1. Nachos er alltid godt:P liker best nachos med ost på eller ostesmak:) hehe. Var nydelig vær og temperatur inntil kvelden. før jeg la meg i natt så var det 9 pluss grader. :/

  1. fint vær er digg! vi har nydelig vær her idag, endelig!! Nachos, nammis! Også håper jeg du blir kvitt shortsen; det er så dumt å få tingi feil størrelse :s

  2. Koslig med spontantur da 🙂 🙂 Det har vært en fin dag idag. Selv ferdig i sommerjobben, så nå skal helgen nytes før det er skole fra uka av… 🙂 God helg!

  3. Trist med begravelser, men det er flott at sola kan skinne for dem man har kjær, og ære dem den dagen man følger dem til deres siste hvilested 🙂 Kondolerer.

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

