om bilder og sånt · om min hverdag

Oslove

idag har jeg tuslet rundt i oslo med hanne k.Vi skulle innom kultur historisk museum for å se utstillingen  ”Ötzi – ismannen fra Alpene”.Men vi ble ferdig tidligere og bestemte oss for å se oss litt rundt i oslo.

Etter å gått rundt på KHM i en god stund, gikk vi til en ny burgerkjede som har kommet i Oslo, nemlig «MAX». De holder til på Egertorget i Oslo,og har nesten samme priser som Burger King og McDonalds. Men du får maten mye  raskere og burgerne der  smaker mye bedre!

Vi hadde en fin dag i Oslo med både tur til Akershusfestning og en tur innom Ben & Jerry’s. Vi gikk også til Domkirken,og selvom blomstene er nesten borte så er det fremdeles et rørende og fint syn. Det er fremdeles mange som legger ned blomster og det synes jeg er fint.

Etter å trasket rundt i flere timer var det på tide å komme seg hjem. Etter jeg kom hjem har jeg mer eller mindre sittet å strikket.

Håper alle hadde en fin torsdag!

 

12 thoughts on “Oslove

    1. Ja,hadde det kjempe fint! Var jo nydelig vær på torsdagen også! Liker også at de ligger den blomster! Tror folk kommer til å gjøre det tiden fremover:)

    1. Jeg vet! Herlig er det også når sola skinner! Tror hverdagen har startet for de fleste!:) Må jo tjene litt cash tenker jeg! for min del må jeg finne meg jobb snart:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

