om bilder og sånt · om min hverdag

Etter regnet

Idag var det virkelig tordenvær og regnet var på sitt verste enn på lenge. Da var det godt  å være inne. Jeg kom meg heldigvis hjem 20minutter før det hele braket løs .

Idag måtte jeg dra meg opp av senga og få kommet meg opp på det lokale biblioteket for å levere bøker som jeg for lengst skulle ha levert.På veien oppover til biblioteket hadde jeg optimistisk lagt igjen paraplyen i håp at de mørke skyene skulle fyke forbi. Nei,det begynteå hølje ned og jeg søkte «tilflukt» på Baker Thorsen i sentrum. Da slappet jeg av med en god cappocino og «Vann til elefanter».  Regnet stoppet heldigvis og sola tittet litt frem før de første tegnene på at tordenværet var på vei startet.

Biblioteket i Gjerdrum var stengt i hele sommer pga oppussig og da fikk jeg ikke levert de bøkene.Men snille som de er slapp jeg å betale gebyr.

Bildet viser ikke helt hvor ille det var..

Tirsdagen har ellers gått med å holde seg inne og strikke videre på skjerfet som jeg begynte på for 2 uker siden.

Nå skal jeg slappe av videre idag med «Grey’s Anatomy», en av mine mange favoritt programmer! Den begynner 21:45 på tv2!

Håper alle har hatt en fin tirsdag!

 

14 kommentarer om “Etter regnet

  1. Så snille de var på biblioteket da. Jeg pleier å se på det som noe positivt når jeg må betale gebyr he he, går til en god sak tenker jeg(når jeg første må det mener jeg).

    Usj, jeg er ikke spesielt glad i tordenvær, så det var uvær på andre siden av elven her hvor vi bor tidligere i dag. Heldigvis kom ikke uværet hit.

    1. Jeg vet:) Har jobbet på det biblioteket en sommer for 5 år siden =) så jeg kjenner de som jobber der! 🙂 Betale gladelig gebyr også:)

      Synes det er greit med tordenvær hvis det er ikke så høye brak og ikke så nærme. Men igår var det som hele himmelen åpnet seg og det rant seriøst vann nedover veien likeved der jeg bor. hehe=)

    1. Det stod på nettsidene at det går ann å levere bøkene på bibliotekene på romeriket. jeg så ikke det:P hehe. men jeg kjenner de godt som jobber der,og de er ikke super strenge på det:)

      Jeg liker ikke når tordenværet og uværet kommer så nærme:S

  2. FOR et vær, da!! Det er lenge siden jeg har lånt bøker……. Men jeg pleier å dobbeltlåne om jeg ikke får de levert, pluss for internett! (y)

    1. Ja,var skikkelig vær delux i går. himmelen virkelig åpnet seg=) Er ikke ofte jeg låner bøker,men før sommerferien begynner så lånte jeg to bøker=) Hang mye på biblioteket å lånte internett=)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

