om underholdning · Tvserier

Siste sesong av…

I denne artikkelen forteller skaperen av drama serien «Frustrerte Fruer» at  sesong 8 blir showets siste sesong. Det har ikke noe med seertall å gjøre,men mer at de ikke ville dra ut serien i det lange og slutte mens tvselskapet(ABC) anså se som et «levedyktig» tvserie. Les mer i denne artikkelen!

(linket)

Som Marc Cherry sier:

«»The only thing harder than creating a hit show is knowing when to end it» […]

«I am also aware of people overstaying their welcome. I didn’t want that to happen to Desperate Housewives. I wanted to go out when the network still saw us as a viable show and a force to contend with. We felt from a creative standpoint that this was the right time. I feel so good about it.» Kilde

(linket)

Har du fulgt med på «Frustrerte Fruer»? Hva synes du om at sesong 8 blir den aller siste sesongen?

 

 

(publisert den 8.august, kl.10.30)

22 kommentarer om “Siste sesong av…

  1. Vi hadde lenge frustrerte-fruer kvelder i venninnegjengen. Hver tirsdag tok vi med oss noe frukt/digg og så på tv. However, jeg hadde da aldri sett denne serien, så sjeg fulgte i grunn aldri med 😛

  2. Jeg synes det er litt trist, for jeg digger fruene! Det er et av de få programmene jeg har følgt med på hele veien…og nå forsvinner det også. Akkurat som mine andre favoritter Lost, 24 og Ugly Betty.
    Sv: Ja sommerferien har gått fort, men det har ikke vært noe ferie for meg siden jeg har jobbet nesten hver eneste dag. Jeg gikk fra eksamen og rett over i jobb, og nå rett tilbake til skolen…så det kjenner jeg er veldig tungt.

    1. Samme her også! Har fulgt med på hele veien,og det blir merkelig at det er slutt. Synes det var kjipt at Ugly Betty forsvant også:(

      // Huff, kan skjønne at du synes det er tung .Særlig med overgangen skole-jobb-skole. Du får nyte de fridagene eller timene du har igjen før skolen. Skal gjøre det jeg,selvom jeg har jo hatt fri hele sommeren har den flydd unna. Føler liksom at de ikke har gått til noe fornuftig.hehe:)

  3. Var ihuga fan de første sesongene, men så dabbet det litt av for min del. Men de har jo spilt inn mange episoder, så kanskje greit å avslutte på toppen? Jeg blir sikkert å se gjennom alt igjen en dag, og da er det kanske greit at de ikke har like lang historie som i gode og onde dager 😀

    1. Ja, skaperne sier jo at de vil gi seg mens de er på topp og de vil ikke dra ut frustrerte fruer i det lange. Ettersom de har sett hva som skjer med serier som går over evne. Så var det også at den siste sesongen var det gjennomsnittelig 12 millioner som så det,motsetningen til de første sesongene som var det dobbelte. Så folk har nok hoppet av etterhvert.

    1. Enig med deg der! Det er best med sånne dramaserier å gi seg mens det er på topp:) 8 sesong er jo bra for en slik serie også! Kommer nok til å sikre meg samle boksen når det kommer ut:)

  4. Er glad for at dette blir den siste sesongen, syntes det begynte å bli et skikkelig ork å følge med på serien, føler den har vært på skjermen lengere enn den burde egentlig…

  5. Herregud! Jeg syntes det er kjempetrist… Blir akkurat som når Friends og Sex and the City sluttet… Men jeg kan være enig med at man må gi seg mens leken er god. Jeg mener, hvor mye drama skal skje i livene til disse stakkars fruene, tehe =P

    1. Jeg også:) Det har liksom vært det faste innslaget på tirsdager på tv2. Men greit at det gir seg mens det er på topp:) hehe Som du sier ;hvor mye drama kan fruene skal skje i fruenes liv:P

    1. Enig med der! Best å slutte mens «leken er god». Hvis man kan si det på den måten:P hehe. Synes også OTH blitt litt for..tja.. litt annerledes.

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

