Filmer · om bilder og sånt · om min hverdag · om underholdning

Saturday

I går dro jeg ned til lillestrøm for å møte nina m og lørdagens planer for oss var å henge litt på senteret,men også få med oss filmen «Horrible bosses» på kino.

Se fine Harry potter "plakaten" eller hva kan man kalle den?

Ettersom det var lørdag stengte senteret i Lillestrøm seks,og vi måtte gjøre unna «minishoppingen» fort.

Fine ringen jeg kjøpte på salg hos Glitter!

Men pga vi var sultne begge to gikk vi bare gjennom et par butikker i lynfart før vi satt snuta mot «Egon».  Vanligvis vanker det bare Burger King mat før kinoturene våres,men vi bestemte oss for å slå ihjel de 3 timene før kinoen på Egons.

Jeg bare elsker eplekaken som er å finne på Egons,og selvsagt valgte jeg det som dessert mens  Nina M gikk for sin faste Oreo kake.

Snille Nina m hadde også en bursdagsgave til meg også,og jeg ble overrasket ettersom jeg hadde ikke ventet det. Hadde jo ikke noe fest eller noe for mine venner,men bare bursdagen min med familien.

Jeg fikk en DKNY mini parfyme,og jeg liker veldig godt parfymene fra det merket!

Jeg skal selvsagt skrive om hva jeg syntes om filmen «Horrible Bosses» senere idag!

Håper alle hadde en fin lørdag!

12 kommentarer om “Saturday

    1. Maten er veldig god på Egon,glemte å ta bilde av maten jeg spiste. Var sulten så jeg slukte det .hehe:)

      //kjempe fine blazere hvertfall,er på utkikk selv etter en:)

  1. Tilbaketråkk: Ebay |

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

