Filmer · om underholdning

Horrible Bosses

Senere idag skal jeg og nina m se komedien «Horrible bosses» på kino. Blir spennende å se den ettersom jeg har hørt mye bra om den.

Horrible Bosses handler om :

Det eneste som kunne gjøre hverdagsslitet litt lettere for Nick, Kurt og Dale ville være å ta rotta på de ufordragelige sjefene sine.

Å si opp er ikke noe alternativ. Derfor: Med hjelp av litt for mye å drikke og noen tvilsomme tips fra en eks-fange, legger de tre vennene en snirklete og tilsynelatende vanntett plan som skal fjerne arbeidsgiverne deres permanent. Det er bare én hake: Selv de beste planer er bare så vanntette som hjernene bak.

Kilde

(linket)

Denne filmen blir August første kinotur og jeg er spent å se hvordan den er. August måned bringer mye fint på kino fronten. Men jeg kan dessverre ikke gå på alle jeg har lyst til ettersom min kjære lommebok ikke tillater det.

Skal til neste  uke liste opp hvilke filmer jeg ønsker å se iløpet av August måned,så det er bare følge med for tips til hva dere har å vente!

(linket)

Skal selvsagt skrive eller viet et innlegg om hva jeg synes om filmen. Enten det blir iløpet av søndagen eller mandagen.Det gjenstår å se!

Håper alle får en kjempe fin helg!

(linket) | Jennifer Aniston er med i denne komedien
20 thoughts on “Horrible Bosses

    1. hehe,ja.:) Skulle likt å gå på kino flere ganger i uka . Men må jo ha noe å glede seg til den kommer på DVD. Er et par stykker som jeg må leie på DVD tipper jeg:)

  1. Min søster så denne for en liten stund siden, og hun sa den var knallbra – gleder meg masse til å se den selv:D NÅR det blir, derimot, spørs virkelig, for lommeboken og jeg ser ikke helt eye to eye for tiden (eh, noensinne).

    SV: Hihi, TRO du meg, hadde det der vært Paul, hadde jeg ikke brukt tiden på å poste det, men på å RAVISH him like you wouldn’t believe!!! Eh, ja, hvis han hadde vært i nærheten, så.. Men det har bare å skje en dag, noe annet er rett og slett ikke akseptabelt:D

    1. Så bra å høre:) Hørt mye fint og bra om den komedien! Trenger å få ledd litt nå=) Håper lommeboka di og deg ser eye til eye snart da!:) hehe

      // hehe:P kan tenke meg at du ikke ville det. Håper du får muligheten en gang da:) =)

  2. Jeg tror da jeg har hørt om denne før? Uff, jeg er såååå dårlig på å følge med :p
    ps. har du endret header igjen? For nå endrer den seg ikke lengre 😮

  3. oj tack så jättemycket nina!! glad jag blir att höra 😀 brukar alltid använda kamerans manuella inställningar, och en ganska stor bländare om man fotar i motljus. annars blir bilden nästan helt vit och överexponerad 🙂
    ja, klippte ut en massa olika bokstäver ur tidningar. tog nästan en timme haha! kram

    1. Bare hyggelig siri:) Drømmer om å få en speilrefleks en gang,og greit å få lært seg litt tips:) Fikk litt lyst å klippe ut masse bokstaver også, blir litt inspirert!

    1. Jeg likte den kjempe godt! Satt å lo meg gjennom filmen! Var litt annerledes å se Jennifer Aniston i den rollen som hun spilte i horrible bosses,men hun gjorde det bra=) hehe Skal skrive om filmen 🙂

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

