Filmer · Inspirasjon og tips · om litteratur og bøker

Harry Potter på boks

Det som skulle være en liten tur innom cdon.no for å sjekke ut om det var noen fine tilbud ble til en shopping tur . Damn you cdon og fine sommertilbud..

Men kan jo ikke være sur på cdon.no heller,siden jeg fikk Harry Potter DVD Box med filmene 1-6 for 189 kr(…og..vent for det.. FRAKTFRITT). Det kunne jo ikke stoppe der da,og jammen meg ble første del av Harry Potter og Dødstalismanene med i samme slengen.

For dere som tenker «dah, kjipt å kjøpe sett med de 6 første filmene nå som det kommer blir 2 uten om». Det spiller ingen rolle for min del, og jeg kan var skvise inn de andre filmene. Neida, det går fint ann å sette de andre utom dvd boksen.

Ville jo tipse andre Harry Potter fan som ikke greier å vente til evt. hele serien kommer i en samleboks. Var jo godt tilbud og det hele kom på 268 kr bare,og hvis man f.eks skal kjøpe 7 første filmene ville det  komme på det dobbelte av den summen.

Klikk her for å sjekke ut tilbudet!

Men nå gleder jeg meg for å få den i postkassa eller kanskje jeg må hente den på posten .Vi får se! Blir litt Harry Potter titting i tiden fremover!♥

psst: har ikke fått betalt for å skrive om dette altså,hehe. Selvom det virker så!

14 thoughts on “Harry Potter på boks

    1. Så bra=) jeg kjøpte meg harry potter og mysterikammeret for en god del år siden,men har mistet den. vet ikke hvorfor jeg bare kjøpt den,men tror det var pga stilige coveret=) hehe

  1. Det var et hyggelig tilbud 🙂 Her har vi bare sett de fire første filmene, så vi henger litt etter kan man trygt si(men så har vi også noe ekstra å glede oss til). Jeg har ikke lest bøkene enda heller men det skal jeg en eller annen gang.

    1. Syntes det også og jeg greide ikke å vente til høsten med å få alle dvd i et samleboks. Når man får 7 filmer til under 300 kr er det noe man må slå til=) hehe.!
      Da har du mye å glede deg til,både på bokfronten og filmfronten: )Bøker er jo somoftest best,og det er jo også her. Men må si siste boka syntes jeg filmen er bitte litt bedre enn boka:)

  2. Det var smart å vente!! jeg kjøpte vel mine for litt mindre enn 100 pr film.. jeg greide ikke å vente:p..
    SV: ja, det blir et par tusen å spare på da.. akkurat nå har jeg mest lyst til å dra til Australia:p..

    1. Jupp, lønner seg å vente. hadde sikkert også vært enda billigere om noen måneder. men greide ikke å vente.=) hehe.
      //jupp,er jo en del penger man må ut med! Har også lyst å dra til Australia=)

  3. Dæven, det er VIRKELIG billig! Og det er nok også fordi det snart kommer samleboks med alle 8 filmene. Jeg venter nok til den tid, håper det kommer en skikkelig fin samleboks, med virkelig Harry Potter-preg over seg:) Om jeg vil ha RÅD til det, er en helt annen sak, men enkelte ting må man bare prioritere, og HP er en av de viktigste, hihi;p

  4. Tilbaketråkk: Den store pakkedagen |

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

