Bloggroll/Blogganbefalinger · Inspirasjon og tips

Bloggroll #4

Da er det på tide med en ny bloggroll og presentere fine blogger som jeg anbefaler. Dere kan sjekke ut tidligere blogger ved å trykke her!Dere må gjerne komme med tips til andre blogger også! Så kan jeg senere anbefale de!

#1)LA MAR

Bloggen LA MAR skrives at søte og koselige Luisa på 25 år,som både er student og politiker. Så hennes blogg vanker det ikke bare hverdagsinnlegg,men også reflekterte og fine innlegg,samt mye fine bilde innlegg og inspirasjon. Hun tar også godt vare på sine lesere og legger igjen hyggelige kommentarer!

Klikk her for å komme til hennes blogg!

#2) Emma says style,love & rock and roll

Emma er jenta bak bloggen « Emma says style,love & rock and roll» og er 26 år gammel jente fra Sverige. Hennes blogg finner du mest mote,inspirasjon og masse fine bilder! Bloggen er enkel & fin,og det som er i hovedfokus (mote) kommer frem!

KLikk her for å komme til hennes blogg!

#3)Vestfoldgirl’s blog

Denne bloggen her kom jeg til å begynne å lese etter at hun la igjen en koselig kommentar og etter det har jeg mer eller mindre blitt en fast leser. Hun blogger om sin hverdag og vi får også innblikk i en førskolelærer students hverdag.

KLikk her for å komme til hennes blogg!

#4)ISELINISELIN

Bloggen iseliniselin skrives av den 24 år gamle Iselin som til høsten skal flytte til København. På hennes fine blogg kan du finne alt fra innlegg om bøker,studentliv,hverdagslige innlegg og innlegg fylt med fine bilder.

Klikk her for å komme til hennes blogg!

#5) Dans Dans Dans

Mina er bloggeren bak bloggen og fyller den med fine bilder & fin tekst. Dette er hovedsakelig en fotoblogg,men du kan også finne innlegg om mote,inspirasjon,hverdag og bøker. Så du finner mye fint skviset inn en blogg!

klikk her for å komme til bloggen hennes!

Da fikk jeg skviset inn 5 fine blogger i et innlegg,og jeg håper dere finner nye blogger å lese! Anbefaler alle sammen!

kom gjerne med tips til andre blogger jeg bør utforske!

16 kommentarer om “Bloggroll #4

  1. Sv; Og det skjønner jeg godt 🙂

    // Ja, det er utrolig vakkert der 🙂

    // Da burde jeg følge i dine fotspor 😛

    // Ja, det burde vi absolutt ha hatt! Hehe, sikkert ikke alene om å ønske IMAX :p

  2. Jeg er så altfor, altfor dårlig på å besøke blogger for tiden, så det blir å prioritere dere faste først og fremst, men liker godt at jeg har muligheten til å komme tilbake for å sjekke ut anbefalingene dine:) Veldig fint gjort med slike bloggroller:)

    1. Kjenner meg litt igjen der. I sommer har jeg heller ikke hatt tid til å besøke alle mine fine lesere,og blogger jeg liker. Men takk for at bloglovin og facebook sider for blogger finnes:) Koselig å høre fra deg igjen rebella!:)

  3. La Mar, Vestfoldsgirl og Iseliniselin er blogger jeg har vært innom mang en gang, og nå har jeg også vært innom flere! Jeg digger å bli linket til nye blogger, så nå gleder jeg meg til flere slike innlegg!

  4. Tilbaketråkk: Bloggroll #7 |

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

