om bilder og sånt · om min hverdag · om mine følelser og tanker

If I should be so lucky

Var veldig nærme på å vinne flax lodd,men nei da. Skulle likt å hatt 1 million eller det minste 100 000 kr nå.

Hittil i dag har varmen vært ekkel og klam, og jeg håper at det blir mildere. Vet ikke hva som har skjedd,men før var jeg kjempe glad i all slags varme. Nå orker jeg ikke å sitte å steike ute i sola eller gå lange turer. For meg er 22-25 + grader & litt sval vind perfekt,men i det siste har det vært mellom 25-28 + grader og nesten ikke noe vind.

Tjoh,der fikk jeg ut all klagingen og sytingen. Måtte bare få skrevet det et eller annet sted,har klaget mye på twitter og facebook.Så nå var det min kjære fine blogg og dere som får gjennomgå. hehe

Hadde planlagt å få skrevet et par innlegg i «Drømmereisemål»,et fast innlegg/serie som jeg startet med for et par uker siden. Som beklagligvis har blitt glemt og utsatt. Men det kommer iløpet av dagen eller morgen dagen!

Dagens planer er å lese i «Alt om historie og vitenskap» bladet,drikke iskaffe,spise vann melon og kanskje få sett på tvkassa etterhvert. Jeg har blitt ferdig å sett sesong 2 av «Modern Family». Så nå har jeg et par serier som jeg ser om igjen på lager på pcen,men tenker på å sjekke ut serien «Pretty Little Liars» snart.

//linket
Neglelakken jeg har på nå.

Bildene ovenfor er faktisk tatt med mobilkamera ettersom mitt kjære kamera er på lading nå.

Ønsker alle en fin onsdag!

26 thoughts on “If I should be so lucky

  1. He he. Her har det også vært sånn klamt varmt idag, noe som har gått betydelig utover humøret til Ingrid. Hun har ikke villet noenting, og har vært sutreIngrid og ikke superingrid idag. Heldigvis blir hun sliten av p sutre hun også, så nå er hun faktisk allerede i seng.

  2. Ja, det var nesten et vinn:p.. hadde vært herlig det:p.. jeg har ikke så bra flaks, jeg bare taper:p..
    Lillesøstra mi ser på den serien, Pretty little liars, hun liker den veldig godt!

    1. Ja,jeg vet. Jeg pleier å ta et og et tall:) Skuffelsen var stor når det var to av hvert. 😦 nedtur . hehe Vi får bare prøve og prøve,en dag faller flaksen oss bi:)
      Hørt mye bra om Pretty Little Liars:) Får sette den på «må sjekke ut» liste over tvserier=)

  3. – er det ikke alltid sånn? at man ikke vinner de store premiene? 😉
    Jeg synes det har vært varmt idag, men klager ikke… dessuten har jeg feber så skal liksom svette litt ekstra igjen

    1. Sant det=) Skal vente lenge før man får noe:)
      Er jo bra med at sommerværet kommer nå,men er i «Klagehumør».hehe:) Feber er ikke noe godt,god bedring=)

    2. Sant det=) Skal vente lenge før man får noe:)
      Er jo bra med at sommerværet kommer nå,men er i «Klagehumør».hehe:) Feber er ikke noe godt,god bedring=)

  4. Jeg elsker varmen jeg da…kan gjerne sitte ute å steke i mange timer! Trenger å føle litt sol på kroppen, siden vi ser den så sjelden! og å vinne på flax lodd, det hadde jeg ikke hatt noe i mot….en million hadde kommet godt med 🙂

    1. hehe=) Er jo bra at sola er fremme og er bra vær. Er bare litt i småklage humør! Glad for varmen,men er ikke super duper glad når det blir så ekkel klam varme. hvor alt står stille. hehe=)

  5. Du må fortelle hvordan Pretty Little Liars er, er snart ferdig med å se på How I Met Your Mother, og trenger en ny TV-serie å begynne å ta igjen på. Modern Family kanskje 🙂

    1. Har ikke begynt ennå å se den, har et par tvserier jeg holder på å se 🙂 Men er på «vente lista mi»:) hehe Anbefaler Modern Family! Genial serie,og korte . vær episoder er ca 21 minutter eller noe.

  6. Jeg skal så fullstendig vinne kraftig i lotto (mest sannsynlig Viking;p) i ganske nær fremtid!
    Hihi, digget utdraget fra Modern Family, skal få rotet meg til å se den ganske så snart;) Tror du kommer til å like PLL. Det er ikke den beste serien, og noen av skuespillernes prestasjoner er så pinlig dårlige at det gjør serien vanskelig å utstå til tider, faktisk, men den er absolutt underholdende, i hvert fall:)
    Likte forresten neglelakken:)

    1. hehe,håper du vinner (kraftig) i viking lotto snart!:) hehe , kommer nok ikke se PLL med de første. Jeg skal se ferdig «Falling skies», og første sesongen av «Game of thrones» tipper jeg:)
      Neglelakk fargen er fra depend:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

