om bilder og sånt · om min hverdag

Some family time

Jeg burde egentlig vært i sengs allerede nå,men er godt plantet foran pcen med en god double mocha fra nescafé(ehm.ikke så lurt heller).
Mandagen føyk av gårde og dagen gikk bort å være sammen med familien,og være sammen med overnattingsgjesten;nevøen til meg og søsteren min.
I går tok vi likså en tur opp til Lysdammen(et lokalt badested) og kjølte oss ned.

Selvom ikke sola skinte som bare det,var varmen der fullt på. Det var derfor vi alle sammen bestemte oss for å kjøle oss ned. Eller det ble bare tantene + en ivrig liten svømmer som badet.

Farmor og Farfar holdt seg trygt inne på «land» mens vi var på plasket og badet i det kalde skogsvannet.

Etter badeturen ble det filmtitting hjemme og litt nintendo DS spilling før en liten gutt på snart 6 år måtte finne senga.

En liten søt pus venter på sine eiere..."Var på tide at vi kom hjem".hehe

Gårsdagen ble det somsagt ikke så mye tid til å sitte foran pcen,og det er først nå jeg får summet meg og satt meg ned for å lese blogger,sjekke mail og den vanlige runden som innebærer «Fjesboka«.

Nå skal jeg gjøre meg ferdig med «internett runden» min og runde av med en rask tur innom Facebook før jeg må sove litt. Tar på å ha en aktiv gutt på besøk,men det er kjempe koselig å ha han igjen på besøk♥

Noen som mister tenner og får besøk av tannfe..

Håper alle får en fin tirsdag! Tror det ikke er  pcen jeg kommer til å bli sittende foran i dag(tirsdag) hvis sola skinner.

Har dere fått en fin start på August måned?

32 thoughts on “Some family time

  1. Familietid er tingen – spesielt nå i disse dager. Håper du koser deg masse med familien din, og nyter tirsdagen 🙂
    I dag tar jeg med meg mannen og reiser til Aure for å være der noen dager med familien min jeg også. Føler jeg trenger denne friuka jeg har foran meg til å være med dem jeg er aller mest glad i, samt å få slappet av litt 🙂
    God tirsdag! ❤

    1. Det er nettopp det det er=) Du får slappe av og nyte fri uka med din kjære og familien din! Blir nok kjempe fint det! God tirsdag til deg også!

  2. Fine bilder og deilig med et (kaldt) bad!! Jeg bada ikke i går, men har bada tre dager på rad, og det har vært helt nydelig!! I går tok jeg B12 sprøyte, så da har jeg vondt etterpå, og holdt meg kun på verandaen…men det var deilig nok det 🙂

  3. Det er så staaaas med familie! Man har masse folk der som man kan være med uansett hvordan en ser ut :’) Jeg liker forresten bildet av den elva 🙂 OG vi har ikke så fnt vær i dag :/

  4. Oppsigning på Pottermore er random hver dag, men foreløbig har det vært 9, 10 og 11 (UK tid), så du ser vel selv når den mest sannsynlig åpner i morgen 😉

  5. Ser deilig ut å bade 🙂 elsker å bade, jeg også, og nevøen din er jo så skjønn 🙂 skikkelig sjarmtroll. Var nok godt å kjøle seg ned for ham også. Har hatt en helt grei start på augustmåned 🙂 kommer seg nok etterhvert 😉

    1. Kjempe deilig å bade:) særlig på lysdammen! du blir avkjølt der!hihi. Nevøen min er en søtnos! Han koste seg den dagen med å bade med tantene sine!:) Håper du får en fin august måned videre da=)

  6. For et kjempekoselig innlegg! Du er så vanvittig heldig som har fått bade i år – jeg blir helt fuckings gal i hodet av at det er tre hele år siden sist jeg badet, og at jeg FAEN ikke får gjort det i år, heller, pga den patetiske unnskyldningen av en ‘sommer’ vi har hatt her i Bergen:(( Og med null mulighet til å reise annetsteds, går jeg nok en sommer uten:( Jeg hater det virkelig, og helt sannferdig føler jeg at en sommer uten bading, for det meste er bortkastet. Det er stygt å klage over slikt, however, for jeg er sykt takknemlig for at både jeg, og aller mest famile og venner, er frisk og fin ellers. Slikt må ikke glemmes, vi har ufattelig mye å være takknemlige for, så at man ikke får badet, er så minimalt som det kan få blitt.
    Bildene dine var kjempeflotte og stemningsfulle+så søt søsteren din og lille ‘tanntrollet’ er;)

    1. Aw,tusen takk Rebella! I år har jeg badet mer enn jeg har gjort sammenlagt på to år, i fjor var det bare 1 gang. Så da lovet jeg meg selv at neste år ville blir «badet året»tada! Håper at du får muligheten til å bade snart! Kanskje det blir en utrolig varm august måned i bergen! =) Viktig å huske på det viktige ja og familie & venner er jo viktig<3 Fint at du likte mine bilder!

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

