om bilder og sånt · om min hverdag

Last day of july

Synes det er bare merkelig at vi nå er snart over i August måned. Juli måneden har flydd unna som bare det og jeg føler liksom ikke at jeg fått «nytet» sommeren som den skal nytes. Selvsagt har jeg tilbragt late dager hvor ingenting har gjort og i den tro at morgen dagen kan alltids brukes til noe fornuftig.

Søndagen for min del ble brukt til iherdig jobbsøking og har søkt på 4 jobber + at en venninne av meg skal høre med sin sjef om de trenger noen nye arbeidstakere. Skulle egentlig begynt med dette for lenge siden,men har utsatt det og idag tenkte jeg at det var på tide å få rumpa i gir.

Ellers så har søndagen blitt brukt på å gått tur,knipset et par bilder og slappet av med en god bok på terrassen. Morgendagen skal vi er hjemme få overnattingsbesøk og det av søte nevøen til meg og min søster. Så det blir kanskje ikke fullt så mye blogging og liv fra meg så lenge han er på besøk. Kan jo ikke sitte klistret til pcskjermen da♥

Har et par innlegg som jeg skal skrive og poste iløpet av uken som kommer. Så det er bare å glede seg.hehe

Håper alle hadde en fin søndag!

36 thoughts on “Last day of july

  1. Dagen idag har på merkelig vis gått med til ingenting. Vi sov lenge, stod ikke opp før Ingrid kom hjem. Da ble det kaffe og skravling med pappa, før vi egentlig skulle på stranda. Men endte opp i Lillestrøm isteden. Spiste middag på burger King der, og dro deretter hjem. Øyvind begynner jobb igjen i morra, mens Ingrid og jeg skal være hjemme en uke til, før Ingrid skal tilbake i barnehagen og jeg skal ut i svangerskapspermisjon. Går en spennende tid i møte nå. Og vi gleder oss. Masse lykke til med jobbsøkinga forresten!

    1. Takk!
      Høres ut som en herlig og avslappet søndag! Deilig få litt slappe-av-tid før man f.eks begynner med jobbing og alt det der. Kan skjønne at dere gleder dere! Du og Ingrid for slappe av videre da!

    1. Syntes det var passende til bildet jeg knipset for et par uker siden. Det bare «lå og slang» i bildemappa på pcen min:) Tiden flyr unna når man vil bruke den til noe,men også når du ikke gjør noe.hehe:)

  2. Jobbsøking, ja. Jeg burde egentlig begynne å lete etter en jobb jeg også, men i og med at jeg har flyttet tilbake til mer øde trakter, er det ikke bare-bare å finne en. Sukk. Føler presset! Haha! Juli har flydd unna i et forrykende tempo i år. Føler det jeg også. Bare litt over to uker igjen av ferien min, og jeg føler liksom ikke at jeg har utrettet stort. Hjelp. Jaja, august har jo sine positive sider også. Hovedsaklig bursdagen min. Alltid stas når pengegaver tikker inn på konto. Hehe!

    1. Burde begynt med dette jobbingsøkingen i begynnelsen av år ,så jeg fikk opptjent noe penger til skolestart. Men voila så gikk tiden så innmari fort og nå er vi ca 2 uker unna skolestart. Jeg har søkt en del jobber i Oslo,og det kan bli litt småproblematisk med helgejobbing når jeg tenker på det ettersom jeg bor litt på landet,og på lørdager er det litt dårlig busstilbud. Men man kan alltid ty til foreldre 🙂 hehe. Men har jo ikke fått noe svar ennå.
      Du får nyte ferien og gratulere med dagen som kommer(tilfelle jeg glemmer å si ‘gratulere’). Fikk litt penger til bursdagen min som var i juli,det kom godt med. men flyr ut like fort:) hehe

  3. Høres koselig ut, fine bilder! Hvilke jobber har du søkt på da?=) Jeg likte headeropplegget. Hvordan får man til sånn skiftig? Et eller annet har skjedd med oppsettet mitt så headeren min blir føkka uansett når jeg skifter den nå..

    1. Takker=) Jeg har søkt på to forskjellige Kiwi butikker, og en annen dagligvare butikk der jeg bor + 2 andre kassamedarbeider jobber på deltid. Kanskje ikke mest ideéle arbeidet,men prøver å utvide søket også:)
      Likte også headeropplegget med dette designet! Dette er ferdiglaget av wordpress. Så jeg vet dessverre ikke helt hvordan man får det til. Man kan f.eks søke på google etter html koder /css koder som får det til å skje.

  4. Enig, juli måned har virkelig flydd avgårde, mine 3 uker med ferie er over og jeg var på plass i barnehagen for å ta i mot dem små i dag morres 07:30. Lykke til med jobbsøking!
    Flotte bilder.

    1. Takk:)
      Man føler virkelig at måneden er gått når man skal på jobb igjen:) husker det fra da jeg hadde jobb.hehe:) Du får ha god arbeidsdag =)

  5. Likte det nye designet, header bildene er fine, og litt artig at de byttes hele tiden 🙂

    Helt merkelig at det er august allerede! Tida går så altfor fort, og jeg har også masse fornuftig jeg burde ha gjort med tanke på fremtidig skolegang, men det skjer liksom ikke bare av seg selv :p Må virkelig ta meg selv i nakken snart :/

    1. Tusen takk 🙂 Koselig å høre at du likte designet! Syntes header ordningen er kul,og foreløpig skal jeg beholde den til jeg får laget en personlig header=)

      Jeg har det også med å utsette ting og tang til de nesten må gjøres. Jobbsøkingen er noe som har vært i bakhodet lenge,men har ikke fått virkelig satt meg ned for å gjøre noe.

  6. Koselig med besøk da! 🙂

    SV: Ja, forandring fryder. Jeg liker det selv, klarer liksom aldri helt å bli fornøyd 😉

  7. Sv; Ja, ikke sant? 🙂

    // Hehe, det kan jeg godt gjøre! :p

    // Jepp, men skulle ønske vi hadde IMAX i Norge, for noen av scenene skal visst filmes i det!

    Brukte kjolen i helgen, men er litt slit med lang kjole på båt, haha :p

    // Yay for det!

    1. // synd at vi ikke IMAX i norge. Vi får lage en underskriftskampanje for å få det i Norge:P hehe

      //kan skjønne at kjole+båt ikke passer helt sammen=) hehe

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

