om bilder og sånt · om bloggen · om min hverdag

A New Start

Som kanskje noen merker har jeg gjort noen forandringer på bloggen, jeg har snakket/skrevet om de bl.a i dette innlegget her og velger å sette de ut nå. Skal ordne med egen header,men foreløpig liker jeg den som er med temaet «2011» ettersom den forandrer seg hele tiden og etter hvilken side du er på bloggen. Den har også flere valgmuligheter i forhold til design og utforming. Som kanskje kommer greit med hvis jeg ønsker småforandringer osv.

Håper temaet og designet faller i smak hos dere lesere! Følte det trengtes en ny start på bloggen og på tide med litt forandringer.

I går dro jeg og Marita en liten tur opp til en lokal badested for å kjøle oss ned litt. Lørdagen for min del var VARM. Tror det nesten var oppi mot 30 + grader eller så,og da er det fint å kunne kjøle seg ned i kaldt skogsvann.

Ellers så ble lørdagen ganske rolig og avslappet. Søndagens planer er ganske åpne og jeg skal vel forsette å slappe av med en god bok.

God søndag til alle sammen!

29 thoughts on “A New Start

  1. Syns bloggen har blitt kjempeflott, mye ryddigere og sommerlig flott! 🙂 Awe så herlig sommerstemning, jeg har ikke opplevd noe slikt i sommer. Ja, det har vært fine dager, men null badings og slikt 😦 Dumme england.

    Sv/ Takk for det, håper jeg ikke dummer meg ut hehe 🙂 Awe takk søta ^^ Huff stakkars Solan, kan tenke meg det ikke var noe godt.

    1. Aw,tusen takk Renate ! Det er kjempe koselig å høre! Det har vært fint vær i det siste,men litt tordenvær og overskyet idag.. men,men. man kan ikke få fin vær hele tiden! hehe. Håper du får fin været snart!

      //bare hyggelig! går nok supert skal du se! Det gikk bra med solan=)

  2. digg da, hørtes ut som en ufattelig deilig helg hehe 🙂 liker designet jeg 🙂

    har du registrert deg på pottermore? har gjort det og fått mail, men får ikke vite før senere om jeg er av de 1 million heldige som får early access, hadde vært så kult 😛

  3. Jeg liker det nye designet veldig godt 😀 Oversiktlig og ryddig!
    Bading hørtes deilig ut. Jeg har faktisk ikke badet en eneste gang i sommer o.0 Det må jeg få gjort noe med =P

  4. Koselig med variasjon innimellom – særlig når det blir enda litt bedre 😉 🙂
    Herlig med sommer! Jeg var klar for mange dager med regn, ettersom jeg kom fra solvarmen.

    SV: Takk iht. bildene 🙂 Det var som en boble å være der nede og ikke her hjemme, samtidig var det greit å ikke få det så tett innpå. Jeg tror det var en fordel midt oppe i elendigheten.

    1. Takker:)
      Det er nettopp det det er=) Forandring fryder,er det ikke det man sier?=) hehe.

      //bare hyggelig! Kan forestille at det var som å være i en boble der nede. Men som du sier,greit å få det på avstand.

  5. Åh, interessant header som skifter! hihi :’) De to bildene jeg har sett til nå er iallfall kule! Også blir sidemenyen borte når man går inn på innleggene, er rett? :’) KULT! :p

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

