I dyrenes verden · Inspirasjon og tips · om bilder og sånt · om min hverdag

On my wish list this summer

On my wish list this summer

 

Nå har jeg vært i polyvore land og drømt meg vekk litt. Er ikke den som eier motesans,men skaper min ..ehm.. kjører egen stil kan man vel si det. 
Ovenfor er ting som jeg «drømmer» om å ha mitt klesskap eller skaffe meg. Maxi kjole hadde vært så deilig å hatt ute,spesielt idag hvor det er VARMT delux.  Skal heller ikke klage, selvom det kanskje er litt selvmotsigende det jeg skriver. Værgudene kunne skrudd ned varmen bitte litt! Idag har vi også besøk av Solan en søt «liten» labrador på 8 år. Han er hunden til storebroren min og hans familie, og idag skulle alle ut i heimen så da blir det barnevakt her hjemme.
Nå skal jeg slappe av videre,strikke,spise laksemiddag og skrive ferdig min omtale om filmen Bridesmaids som egentlig skulle vært publisert for nesten tja..2 uker siden.. Better late than never ikke sant?
Håper alle for en fin solrik dag!
18 thoughts on “On my wish list this summer

    1. Likte kjolen veldig godt. Grønn er en fin farge! Ja,solan er kjempe søt vofs<3 Han ble stukket av en bie/eller brent av humle i poten, i dag da. huff.-Det gikk bra etterhvert.=)

  1. Det er alltid noe man har på ønskelisten når det gjelder klær 🙂 Koselig å være barnevakt da! Gleder meg til filmanmeldelsen 🙂

    1. Ja,det er alltid slikt. Er jo heldigvis gratis å drømme da:) hihi. Alltid kos å være barnevakt,enten det er for en søt vofs eller nevø<3 Skal skrible ned noen ord om filmen!

    1. 🙂 var litt skeptisk mot maxikjolene når de først kom. Men det er så mange fine varianter på de. Så etter venninnen min kjøpte seg en for et par uker siden har de vært i tankene mine 🙂 hehe

    1. Ja,nettopp ..Igår var det en perfekt dag til maxikjole bruk:) Får se å få kjøpt meg en sånn snart!:) hehe. Ja,noen må jobbe også. Men det blir cash ut av det:P

  2. Mye fint her ja! Jeg ønsker meg ei dressjakke, men finner ingen som er fine til noen med så brede skuldre som jeg har. Søte bisken, men desverre nyser jeg litt av tanken på han..

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

