Tema

Better late than never….

Hadde nesten helt glemt å publisere svarene dere gav i min lille bloggundersøkelse som var for et par uker siden. Kommer nok til  å ha det en annen gang,ettersom denne runden her var mest for å prøve. Men svarene under kommer fra pr.16.juli . Det var ikke så mange som tok den totalt,men nok til å jeg fikk litt pekepinn på ting og tang.
 
(linket)
 
Men dere kan selv sjekke resultatene ved å klikke på view results på enkelte pollspørsmålene på dette innlegget her! Har dere mer på hjertet med tanke på bloggen kan det gjerne sendes på mail: ninacg89@gmail.com eller legge igjen en kommentar under.
 
Skal rydde litt opp i «sysakene» her på bloggen og gjøre den litt mer tilgjengelig og oversiktelig. Klør i fingrene for litt forandringer. Håper dere etterhvert vil bli fornøyd med det(skal ikke helt begynne ennå,men småplanlegge litt…)

Utseende på bloggen:

→27 % synes at bloggen er bra og oversiktelig design ,Grei design og Uoversiktelig og trengs mer opprydning

Her var det litt usikker blant dere lesere,og skal prøve å gjøre det litt mer ryddigere etterhvert som tiden går.
 

Hyppighet på bloggposter:

→41% synes det er for mange innlegg
→36% synes det er Passe med innlegg,ikke mer eller mindre
→23% synes det er helt greie mengder med innlegg.

Vet jeg ofte til tider spyr ut innlegg,men det er fordi jeg elsker eller liker å få luftet tankene mine der og da. Så er jeg utålmodig så dette kan jo «fikses» ved at jeg lagrer innleggene når jeg får idéer eller spre dem utover ukedagene. På dette designet jeg har nå er det ikke tidsstempel(dvs,viser nå innleggene blir publisert),så det kan også virke av den grunn at innleggene kommer tett.
 
Hva dere liker å lese om her på bloggen min:

→33% liker å lese om:Musikk /Film/Bøker/Tvserier(anbefalinger o.l)
→24% liker å lese om:Hverdag /Inspirasjon/Tips
→14% liker å lese om :Tema/Debatt innlegg

Er koselig å høre at folk liker å lese innleggene jeg skriver om musikk,bøker og tvserier. Det varierer kanskje litt på tiden av året hva jeg blogger mest om. På høsten er bloggen kanskje mer preget av skole og hverdags innlegg,mens nå i sommeren så har jeg viet mye av bloggen til film,tv og bøker. Det er ting som interesserer meg mye,og jeg håper dere fremdeles liker å lese om det!
(har redigert dette bildet)

Hvor ofte dere leser min blogg:

→48% leser bloggen ukentlig(et par ganger pr uke)
→36% er fast lesere(innom hver dag)
→16% følger med sånn av og til(altså ikke fast).

Er takknemmlig for all besøk på min kjære blogg,og det gjør ikke noe om du er her et par ganger iløpet av måneden eller 1 gang i uka. Setter pris på all besøk!

Hvordan kom dere over bloggen:

→46% Kom over den via en annen blogg
→31% kom over den ved en tilfeldighet
→ 1% kom over den via andre nettsteder(twitter,bloglovin o.l)
→annet:19%

Hvilken deler av landet kommer dere lesere fra:
57% kommer fra Østlandet
→21% kommer fra vestlandet
14% fra trøndelag
4% fra sørlandet
→4% fra nord-norge


Hvor gamle er dere som leser bloggen:
→3% er fra 30 år og oppover.
→ 23% er mellom 25-30år
→50% er mellom 20-25år
→17% er mellom 15-20 år
→7% er mellom 10-15 år

Det var litt småforvirring med dette pollspørsmålet, og det skjønner jeg. Kunne delt opp aldersgruppene litt,men har fått sånn ca.vite hvor gamle dere . Leserne mine er mest mellom 20-25 år.
 

Tusen takk for alle svarene dere gav,og jeg har fått litt innsikt hva dere synes. Selvsagt (høres kansje småego her nå) er denne bloggen mitt luftested for tankene mine og jeg skal ikke gjøre helomvendig slikt at det ikke er «min blogg». Hvis dere skjønner.

Igjen takker jeg for all besøk og for de som legger igjen kommentarer! ♥

Ønsker alle en fin onsdag videre!

19 thoughts on “Better late than never….

  1. Jeg synes det er kjempe gøy med spørreundersøkelser, alltid interessant å vite hva som er bra og hva som kan forbedres. Virker som du kan være veldig fornøyd hvertfall 🙂

  2. hurraaaaa 4% fra nordnorge… Lurer på om det var fler enn meg? 😀
    ps. debattinnlegg er fine!! jeg leser for få sånne rundt omkring ;)))

    1. Yeah:) Var et par stemmer på det, var mellom tja..20-30 stemmer på enkelte av disse spørsmålene.:)
      Debatt innlegg er alltid fine,eller når man skriver om ting som engasjerer en eller som man liker godt=)

  3. Interessant 🙂 jeg er nok en smule eldre enn dine andre blogglesere, men pytt pytt! Liker bloggen din…sant nok er det kanskje innimellom mange innlegg, og jeg rekker ikke svare på alle, når jeg ikke leser blogger hver dag!

  4. Tilbaketråkk: A New Start |
  5. Tilbaketråkk: Juli 2011 |

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

