Bursdager og andre festligheter · om bilder og sånt · om min hverdag

22

Da fikk jeg endelig sjans til å summe meg etter den fine bursdagsfeiringen jeg hadde i går sammen med familien. Det var både gudmoren min der, moren hennes igjen og tanten min,samt foreldrene mine og søsteren min. Så det var jammen meg fullt når vi satt oss ned ved bordet for å spise god grill mat og senere kose oss med gode kaker.

Jeg glemte å knipse bilder av mat og kaker før jeg gomlet i meg de,så det ble dessverre ingen bra bilder av maten eller desserten.

Hadde til og med værgudene på min side og vi fikk godværet gjennom hele dagen! Det ble til og med klaging på at det var for varmt(hehe,sånn er det med oss nordmenn).

Jeg fikk av min kjære lillesøster bøkene «Veronika vil dø» av Paulo Coelho og «Vann til elefanter» av Sara Gruen + filmen «Life as we know it«(som vi faktisk så i går, og er en film å anbefale!).  Tusen takk Marita!♥

Av resten fikk jeg penger,og det er jo noe som man ikke sier nei takk til heller. Da kan man også kjøpe hva man ønsker seg!

Fine bursdagskortet jeg fikk i posten av Hanne K. i går!

Bunn og grunn hadde jeg en kjempe fin bursdagsfeiring og jeg syntes dagen fløy forbi meg. Men sånn er det med livet,de øyeblikkene som vil skal være lengst svinner henn. Men skal heldigvis feire bursdagen min en gang til(på etterskudd) ettersom broren min og hans familie ikke kunne komme i går.

Søsteren min med sin fine kjole og hår.. Jeg fikset håret hennes igår,eller gjorde vel egentlig bare det hun fortalte meg ...hehe. Fint ble det!

Håper alle hadde en fin torsdag!

 

18 thoughts on “22

  1. Tilbaketråkk: Juli 2011 |

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

