Bursdager og andre festligheter · om min hverdag

Happy Birthday to me….

(linket)

Ja, i dag for 22 år siden ble jeg født! Yeah,for det! Idag vanker det bløtekake og verdens beste kake. Idag skal vi ferie bursdagen min med en del venner av familien og tanten min. Søndagen kommer de som ikke kunne idag, så det blir koselig å feire dagen 2 ganger.

(linket)

Så idag blir jeg ikke å finne på pcen så mye ettersom jeg skal hjelpe til hjemme å gjøre stand til bursdagmiddagen. Så på forhånd takker jeg og bukker for alle bursdaghilsninger som er på vei.

(linket)

Håper alle får en fin dag!

37 thoughts on “Happy Birthday to me….

  1. Gratulerer så mye med dagen lille du=) Minner meg om barnebursdager med så mye promp og prakt (eller hva det heter, hehe!) Og hvem har vel sagt at man ikke kan virkelig ferie selv om man er voksen? Woo-hoo nyt dagen og ha det kjekt!

    1. Takk så mye=) hehe, Ja,man bør feire dagen så lenge som mulig.^^,foreløpig er det bare familiebursdag jeg skal ha.:) skal nyte dagen vettu=)

  2. Gratulerer så mye med dagen søta ❤ Håper du får en super dag med mange fine pakker og gode klemmer ❤

    SV: Tusen takk 😀 Gjør mitt beste og følger oppskrifter ;P Hehehe.

    1. Takker Monica.Hadde en fin feiring! Skal ha en bursdagfeiring idag(søndag) ,på etterskudd. Ja,utrolig kjedelig og tragisk det som skjedde dagen etterpå. Huff:(

  3. Tilbaketråkk: Juli 2011 |

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

