om bilder og sånt · om min hverdag

Time

(linket)

Endelig har jeg kommet meg inn på en av 2 pcer uten at internettet har klikket fullstendig. Det var så vidt jeg greide å svare på kommetarene dere la igjen i stad, så da vet dere hvorfor jeg ikke er så rask med svar.

Er på den pcen som jeg velger å kalle «baby» pcen, eller pcen som vi her hjemme bruker på skolen. Så den har ikke mye av bildene jeg har tatt i det siste. Så jeg henter bildene fra weheartit.com.

Har et par innlegg(bl.a innlegg om filmen bridesmaids og resultatene fra bloggundersøkelsen som jeg hadde for et par uker siden) som skal publiseres,men trenger den andre pcen for det. Den pcen her orker jeg ikke å sitte lenge av gangen pga skjermen er liten. Så jeg skal  prøve å få publisere innleggene iløpet av uka.

(linket)

Så jeg håper alle har det bra og ønsker alle en fin onsdag!

 

13 thoughts on “Time

  1. Savner London hver eneste dag. Filmene om James Bond må du se! De er så fantastisk bra. Hurra, hurra, hurra. Har en superartig historie å fortelle fra Berlin, jeg ble beskylt for å være spion! HAHA

    1. Skal se å kjøpe alle filmene en gang. elsker james bond<3 hehe. morsomt at du ble beskyldt for å være spion da.hih:) Kan skjønne at du savner London:)

  2. Jeg så akkurat filmen bridesmades. Den var for så vidt ok, men jeg ble bare irritert på hun jenta gjennom filmen 😉
    Men så så jeg Harry Potter i går. Awwwww, så trist, snufs 😦 Det værste var egentlig at dette var siste filmen. Så ble jeg på en måte litt «skuffa» over en dødsscene som jeg synes de hadde gjort så lite av, jeg gråt og gråt i boka, da han rødhårede døde (og nå prøver jeg å la være å spoile for de som eventelt leser dette, hahahaha ;))

    1. Ja, det er noen småmomenter som er litt irriterende. Men jeg likte den filmen,har litt smårar humor til tider.haha:P Helt enig i det du sier om HP og dødscenene, veldig lite av de. Skal ikke spoile noe heller.:P men skulle likt å vært litt annen fokus når det gjelder det punktet. Gråt også i boka når han rødhårete døde og ..avh.. kan ikke si noe mer.hehe. men trist var det:)

  3. Kjedelig med pc`er som klikker :S Håper det fikser seg 🙂 Og flott quote og bilde helt øverst der – så sant, så sant 🙂 Ha en fin onsdagskveld, Nina 🙂

    1. Ja, det er kjedelig med pcklikking. men nå går det forsåvidt ganske bra:) kom inn på den «store» pcen:) hehe. Likte det quotet også, fant det på weheartit.com 🙂 mye fint der! hadde en fin onsdagskveld! håper du også har hatt en fin onsdagskveld.=)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

