Tvserier

Operations. Temptations. Frustrations.

(linket)

Grey’s Anatomy  er tilbake med en ny sesong(sesong 7),og igjen er det duket for drama,intriger og fristelser på Seattle Grace Hospital.  Jeg har greid å holde meg unna å se denne sesongen på nett/laste ned i det siste månedene. Ehm, eller stryk det jeg har sett første episoden av sesong 7. Det pga at sesongavslutningen på sesong 6 var så  utrolig spennende og dramatisk at jeg ikke greide å vente i mange måneder med å se forsettelsen.

(linket)

Grey’s Anatomy er en av få serier jeg virkelig har greid å se bare på tv, ettersom jeg mer eller mindre ser andre tvserier på pcen min. Før stresset jeg å se episodene,men nå vet jeg at det er ikke krise ettersom nettet er til hjelp og man kan lett se det online eller laste ned.

(linket)

Håper alle får en fin tirsdagkveld! Da melder jeg meg utfra pcen verden!

(linket)

…og Grey’s Anatomy begynner kl.21.45 på TV2 og går som vanlig hver tirsdag fremover..

24 thoughts on “Operations. Temptations. Frustrations.

    1. Elsker grey’s også:) var noen rykter om det, men det er foreløpig så at skuespillerne har signert kontrakt til sesong 8. Værtfall enkelte av de, Patrick Dempsey skal bare være med i en sesong til. Dvs at han er bare med i sesong 8 og så skal han ikke være med.:(
      Så jeg tipper det maksimum blir 1 sesong til tipper jeg. kanskje 2 hvis alle skuespillerne er med på laget:)

  1. Jeg så siste av sesong 6 på en eller annen kanal for noen måneder siden så da måtte jeg plutselig laste ned så langt sesong 7 hadde kommet også. Etter det så jeg sesong 6, så 5, 4 og til slutt i riktig rekkefølge 1-3 😛

  2. Jeg har liksom aldri kommet inn i Greys…har vært mer moro å se på fruene synes jeg!
    Sv: jeg jobber på Kappahl, så det er en helt grei jobb! Var mye folk i går, så blir nok enda mer i dag som det er Nattby! Og vaktene er så kjekke vet du..særlig han ene da!! håper han dukker opp 🙂 hehe

    1. Synd at du ikke har kommet inn i greys:/ kjempe bra serie som jeg anbefaler=) Hvis ikke du liker helt greys,anbefaler jeg også privat praksis. har med en som var med i grey’s. så det er jo en spinoff,men en vellykket en.=)
      //Spennede det høres å jobbe på en klesbutikk. kan tenke det er slitsomt til tider også. får håpe han kjekke vakten kommer 😛 hihi

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

