om bilder og sånt · om mine følelser og tanker · På godt & Vondt...

Rainy days

Drev å funderte på om jeg skulle forsatt ha bloggpause. Dette er den lengste pausen jeg har hatt,og selvom jeg ikke direkte har hatt pause fra pcen(er litt fjesbook geek ),så har det på en måte vært greit å ha pause. De siste par dager har jeg fundert på bloggen,og hva jeg skal gjøre med den. Skal for all del ikke slutte å blogge(er litt på bloggoholiker for det),men hva jeg kan gjøre for å få lysten til blogging å komme. Jeg har flere innlegg på lager for å si det sånn,men har ikke hatt lyst å blogge. Føler ting går i stampe for min del,og jeg vil gjerne gi noe igjen til dere som er innom hver dag. Hadde somsagt en liten bloggundersøkelse som varte i hele forrige, og jeg skal vise resultatene snart.

Jeg vet at bloggen ikke er perfekt,og jeg selv ikke kanskje er den perfekte blogger. Jeg har tenkt å få ordnet med annet design,mer enklere. Jeg skal bli flinkere å fordele innleggene,og ikke blogge så mye ettersom det var en del av dere som syntes det ble for mye . Jeg skjønner det kanskje virker mye ettersom på wordpress.com ikke har tidstempel(som viser når innleggene blir publisert).

Vet ikke helt når jeg kommer tilbake 100%,er ikke helt blogghjørnet for tiden. Vet ikke helt hva det er ,men det siste har jeg ikke helt vært i form. Har følt meg tom og litt nedtrykt i det siste.

Vet det er litt kryptisk og uklart,men vet ikke helt hva det er selv.  Var ikke sikker om skulle skrive om det her på bloggen,men følte jeg kunne være ærlig med dere lesere. Hvorfor ikke jeg har blogget på fullt,og ikke lagt sjela i blogging for å si det på den måten.

Så det kommer til å bli litt oppussing på bloggen,få orden på saker og ting..håper dere følger med videre.♥

Ha en fin uke!

22 thoughts on “Rainy days

  1. Jeg haaper du finner ut av det, jeg!! Du har da IALLFALL ikke blogga mye de siste ukene, det kan jeg si med sikkerthet, for jeg har klart aa foolge med, og jeg er paa hver 5. dag eller no :p Hjerte fra Skottland!! x

    1. Jupp,håper å finne ut av det. Må finne en fin balanse gang, og blogging er noe jeg liker veldig godt. Greit med litt pauser til tider,og selvom det har «klødd» i fingrene etter å skriver har jeg heller holdt meg unna litt.
      Har ikke blogget så mye nej,så har jo roet meg ned.hehe.
      Hjerte fra Norge =)

  2. Jeg har lest tips om at man «bør» blogge 2-4 ganger om dagen for å få og holde på lesere. Dette synes jeg bare er tull. Jeg går bare inn på andre blogger stort sett en gang om dagen, og blir det for mange innlegg å gå gjennom leser jeg dem ikke.
    Selv legger jeg bare ut et innlegg om dagen, noen ganger har jeg kanskje lyst til å legge ut mer, men «sparer» det til dagen etter 😉 Så selv om jeg er på bloggen min, ofte og sjekker om jeg har fått kommentarer og lignende, så føler jeg at jeg har det litt «roligere» 🙂

    Bildene til dette innlegget var forresten kjempefine!

    1. Tusen takk,koselig å høre. I bloggpausen har jeg tatt meg flere gåturer og slappet av.
      Det høres lurt ut det, 1 er jo greit og som du sier så kan man spare. Det er bare noen ganger jeg har mye jeg vil dele,og har ikke lyst å vente. Noen ganger går det greit å publisere flere innlegg,og noen ganger ikke. Det er jo en balanse gang det gjelder å ha:)

  3. Synes bloggen din er fin som den er jeg, Nina 🙂 må ikke føle at du må gjøre det «perfekt» for oss som leser den hele tida, for vi synes den er perfekt som den er vi – ellers hadde vi ikke fulgt deg så lenge 😉 husk det ❤ Og kanskje det er været som gjør deg litt nedtrykt, sammen med at Harry Potter avslutningen sikkert gikk innpå flere av dere hardbarka fans? 🙂 Rart hva filmene kan gjøre med oss, også. Blir litt "tomt" etterpå, kanskje?

    Uansett venter vi alle på deg. Det er jeg helt sikker på 🙂

    1. Aw, tusen takk Elisabeth! Det er kjempe koselig å høre, er vel kanskje at jeg prøver å få alt perfekt. Men det går ikke gjøre alle til lags,selvom jeg vil gjerne gjøre det<3 Det er kanskje kombinasjon av vær + harry potter også. hadde den merkelig tomhetsfølelsen forut også.
      Men skal småfikse litt på bloggen,føler det trengs litt forandringer og jeg liker å små pusle med design.hehe.

  4. Bloggpause er ok det. Men. Ja. Eg håper du finner ut av da. For du har ein fin fin blogg. Og eg liker den 🙂 Ha ein veldig veldig veldig fin kveld du!

    Ps. Likte bileta. Spesielt da nederste. Sånne fine gamle gardsbygningar er kos.

    1. Ja,det er greit å ha det av og til. Noen ganger kan de bli litt for mye. Koselig å høre at du liker bloggen min! 🙂
      Takker,liker å ta bilde av gamle gårdsbygninger:) Det er noe spesielt med de:)

    1. Takk<3 det er jo ikke noe fasitsvar på hvor mye blogging,men skal nok forsette bloggingen men spre det litt utover:) Skal ikke gjøre helomvendig på bloggen heller,som du sier er jo mitt fristed og min blogg:)

  5. Vi har alle dårlige bloggdager. Har hatt det selv i det siste. Tror mye av det har med været å gjøre, for jeg som deg har mange ting jeg vil blogge om, men så lenge blogglysten liksom ikke er der, så er det vanskelig å få ordene ned på tastaturet (gud så teknologisk jeg følte meg nå). Det går seg vel til for oss begge vil jeg tro. Håper sola titter frem igjen snart også. Så ting kanskje blir litt lettere.

    1. Helt riktig, er nok mye å gjøre med været. Har hatt blogginnlegg klar,men ikke følt for å publisere de eller at det passet seg. Greit når det er sånn å ta en pause å få ting på avstand. Håper på sola titter frem ja:) Leste på vg at de tror sommeren kanskje kommer til høsten.hehe.

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

