Filmer · om bilder og sånt · På godt & Vondt...

En reise er slutt..

Wow, Harry Potter in my heart♥ Nå har jeg fått somlet meg og samlet meg etter Harry Potter og Dødstalismanene del 2. Jeg skal selvsagt skrive et innlegg viet til det.Men nå er jeg så og si følelsmessig utmattet på en god måte. Høres kanskje litt merkelig ut,men tror de fleste Harry Potter fan kan si at filmen var en følelsemessig berg og dalbane. Det er kanskje noe spesielt også for oss som har lest bøkene,men får en viss dybde som kanskje ikke de som bare ser filmene gjør. For all det du kan se filmene uten å lest bøkene,men pluss er det jo å lese bøkene. Det er å anbefale å lese,og det er aldri for sent å lese de bøkene!

kameraet mitt er ikke bestevenn med mørket for å si det sånn..

Høres kanskje litt kjipt det jeg kommer til å skrible,men jeg tar meg en liten bloggpause. Nå er det fint vær som det ikke har vært på lenge,og jeg har lyst å ha en liten break fra både pcen og bloggskriving for å nyte været og slappe av.

Det blir ikke lange pausen tror jeg,men føler jeg trenger bloggen litt på avstand. Føler jeg trenger litt forandring på bloggfronten og må gå litt i tankeboksen. Har lyst å forandre litt på design og ha litt mer forandring,men når ikke har sitt eget domene er det ikke mye man kan gjøre.

Kommer til å titte innom for svare kommentarer selvsagt,men innlegg blir det litt stopp på. Føler liksom inspirasjon er litt borte,og jeg har lyst å gi bra innlegg til dere søte lesere som er innom. ♥

Vet jeg har en liten spørreundersøkelse/avstemning som resultatene skal publiseres på fredagen som kommer,men med tanke på bloggpausen er jeg usikker på om det blir på fredagen. Takker og bukker for de som har svart! Fint å få litt innsikt og vite hva dere synes.

Man vet jo aldri med meg vettu,så det kan hende jeg kommer tilbake innen den tid. Lett å bli bloggavhengig,og bloggpauser er ofte brae og fornuftig når man føler at man må nesten produsere innlegg bare for å gjøre det,og ikke for at man har lyst.
(linket)

Skal også huske på å skrive om filmen jeg så med søsteren min  på mandagen som var. Vi så på Bridesmaids,en veldig morsom film som jeg anbefaler en tur innom kinoen for å se!

Håper alle får en fin uke!

70 thoughts on “En reise er slutt..

  1. Å, heldige du som har sett den siste filmen. Jeg har ikke fått slept meg til kinoen enda, men forhåpentligvis får jeg dratt med meg noen en av de kommende dagene. Jeg er alltid så dårlig til å se nye filmer på kino, så innen jeg får bedt med meg folk, har de fleste allerede sett filmen jeg vil se. Haha! Typisk! Håper det går litt bedre denne gangen, da! VIL se Harry Potter, liksom! Det er sånn man bare må gjøre.

  2. //Selvfølgelig kan ikke filmene være hundre prosent lik bøkene, men det irriterte meg at de hadde forrandret på så mye som ikke passer noe særlig inn i historien. Men det var en fin avslutning og jeg er veldig fornøyd, men det var bare den dumme dialogen som feilet..

    1. Det er sant det, var noe de ikke hatt tatt med som kunne gjøre filmen komplett.Det sier jeg meg enig =) Er bare litt i harry potter bobla,og litt «post-harry potter» følelser.hehe:P

    1. Skal kose meg i finværet vettu!=) Greit å ha en pause av «grieg» for å si det sånn=) Må jo nyte sola når den først velge å titte frem!

  3. Det med mer dybde fra bookene er saa sant som du faar det! Da jeg saa gjennom filmene igjen i juletider, merket jeg hvor mye JEG visste men som de andre ikke skjoonnte noe av! AAh, jeg gleder meh saa til aa se det. Harry Potter overalt hjlper ikke akkurat paa den foolelsen 😉

    1. Man får en bedre innsikt når man har lest bøkene,og jeg skal se å starte på nytt å lese de. For det er lenge siden sist,og med filmen så fikk jeg litt sån «aha,jaha det er sånn det funker».hehe. Gled deg til filmen=)

  4. Du er flink.. jeg greier ikke å holde meg unna pc’en.. det er vanskelig:p.. hehe.. oh, GLEDER MEG SÅ MYE til å se den!! Jeg syns det mørke bildet ble bra!

    1. hehe,blir spennende å se om jeg greier å holde meg unna=) er jo meldt fin vær,så det er jo greit med litt pcfri=) skjønner at du gleder deg=) tihi. Ble bedre en jeg trodde når jeg så det på kameraet. 🙂 kjempe kult med at kinoen hadde mange statister (for å si det sånn).som hadde kledd seg ut som dødsetere. gav en spesiell stemning=)

  5. Kan tenke meg der er rart for de som har sett filmene/lest bøkene, ville nok følt det samme hvis jeg hadde hatt et forhold til HP.

    Sv; Hehe, var en eller annen amerikansk kar som fant på det :p Haha, det vet jeg at du er, kanskje derfor jeg måtte finne noen andre å gå med :p

    // Jepp, det er det vet du!

    // Jepp, skjønner egentlig ikke hvorfor den het det, eller The Bridesmaid (ikke flertall). Har lest om flere som sitter med denne oppfatningen.

    // Ja, det vil jeg gjerne!! Vi kan jo spandere på oss noe ordentlig mat en gang også. Jeg er i alle fall med! 🙂

    // Da må du jo få sett den :p Er jo like morsomt, men er jo ikke like artig å se på en film som man bokstavelig talt har sett før, den var liksom helt lik som 1ern, men originalen er jo alltid best!

    1. mhm,det er spesielt forhold man for. Enda mer kanskje hvis man leser bøkene,og ettersom på film så bruker de å ha litt tolkninger rundt ting og tang. var litt sånn på siste delen også,men det gikk bra synes jeg:) Er litt små trist fremdeles 😛 hehe.
      // aha, morsomt da=) greit å ha med andre som liker G-krefter på fornøyelses parker. ellers så blir det jo ikke noe morsomt:P
      // ja,det var litt merkelig tittel på filmen.men selve filmen var jo morsom=)
      //da får vi jo ta det en gang alle har litt cash=) er litt dyrt der,men det er jo bra mat=)
      //skal prøve å få sett hangover 2 snart. kanskje leie den når den kommer på DVD:)

  6. jeg har et ord å si:
    PERFECT!
    kom akkurat hjem og kroppen slapper endelig av og jeg er helt utslitt!

    det blir nok litt tomt å våkne imorra og vite at jeg skal ikke se en ny potter film mer, men it ended on the absolute high!

    kos deg i finværet

  7. den var så fin!! hos meg trilla tårene nesten uten at eg merka det frå byrjing til slutt. barndommen er liksom over no 😛

    tusen takk for dei fine orda dine. så klart stikk det ekstra djupt i hjarterota med tanken på alt eg går glipp av i år. likevel så trur eg heilt oppriktig at det var rett av meg å gjere det slik. å ikkje sette meg sjølv i gjeld eller prøve å greie noko eg teoretisk sett ikkje har sjanse for å greie heilt endå. og eg trur eg kjem til å oppleve mykje i løpet av dette året, mykje eg mest sannsynlig aldri vil oppleve om eg hadde flytta til oslo. så, eg må berre sjå det frå den lyse sida 🙂

    1. Ja, følte det også. Jeg var faktisk litt små deppa i hele går. Men skal se på filmen en gang til med en annen venninne til uka. =)

      Bare hyggelig Kristina! Skjønner at du heller vil ta friår enn å sette deg i gjeld og sånt. Det er mye bedre det,og for å si det sånn skulle jeg ønske jeg hadde tatt et friår før jeg hoppet over på universitetet. men der og da måtte jeg gjøre det pga vi hadde en gammel læreform,og hvis jeg tok friår kunne det hende at jeg måtte ta om noen fag osv.
      Som du sier du må bare se det fra den lyse siden=)

    1. Ja, det er det. Gleder meg til den siste filmen kommer på DVD,så kan jeg kjøpe en samleboks.eller jeg regner med at det blir det etterhvert=)

  8. HP kommer alltid til å ha en stor plass i hjertet mitt! 😀
    Elsker den nye filmen, kan nesten ikke vente på BluRay´en!

    SV: Ja, nå er det slutt. Veldig rart egentlig…

    1. Samme her også=) Har hørt litt på filmmusikk fra siste delen<3 Skal kanskje se filmen en gang til neste uke med en annen venninne=) tihi!
      Regner med at det blir sånn samle boks,og da skal jeg kjøpe meg den=)

  9. Skjønner det må være spesielt når det er slutt 🙂 alle dere som har fulgt med, både gjennom å lese bøkene og sett filmene 🙂 er utrolig bra laget!

  10. Hehe ja, jeg så den for noen uker siden ❤ Virkelig verdt det!

    Jeg har (utrolig nok) bare sett den første Harry Potter filmen. Så den for fleeere år siden, men har bestemt meg for å ha en Harry-Potter-Maraton snart 😉

  11. God sommer til deg også! Det er nok mange bloggpauser rundt omkring nå i sommer. Må jo nyte den lille sommeren vi har 😉 Kos deg så lenge, og håper du får mange nye idèer til høsten igjen. Kleeeem.

    1. Takker =) Ja, har sett et par blogger som har tatt seg en liten bloggpause. Min blir nok ikke så lenge,men foreløpig er det litt godt med pause. få samlet tankene mine ..=)

  12. Gleder meg til å se del 2! Ble superfengslet av del 1 🙂 Kos deg med bloggpause, det trengs innimellom 😉 Pass på å nyt sommeren!

    1. Bare å glede deg! filmen var amazing og episk! Jeg skal nok se den flere ganger på kino,eller værtfall 1 gang ting. Har ikke så mange HP venninner. hihi Skal passe på å nyte sommeren,du får også gjøre det!

  13. Sv; Ja, det er så fint ❤

    // Hehe, ser den 😉

    // Jepp, men jeg er med når som helst, vet det er litt dyrt, men det er det vel uansett hvor man skal spise på restaurant, det er tross alt Norge :p

  14. Jeg har igjen to HP filmer før denne, så har litt å glede meg til.

    Det kan være godt med en bloggpause innimellom 🙂 Håper å se deg tilbake igjen senere.

  15. Sv: Tusen takk, slitsomt med hodepine 😦 Ja det er egentlig en veldig fin gave..men har litt kort tid på meg. Men jeg pleier å lage sånne minnebøker fra Fotoknudsen, som de får til jul, det setter de veldig pris på!

    1. Ja,hodepine er ikke noe morsomt.håper det har gitt seg nå. Det tar litt tid å få sånne fotobøker, tenkte ikke over det. men håper du kommer på noe =)

  16. Skal ta et Hp maraton snart tenker jeg,men kan vente litt for er lenge til filmen kommer på dvd. Må lese alle bøkene på nytt,er så lenge siden sist. hehe
    Sv: Allerede sett den 5-6 ganger,en av de nye favorittfilmene mine 😉

    1. Så bra, skal også ta å lese bøkene på nytt og se filmene igjen:)

      //aha, letters to juliet virker som en bra film. så den må jeg se å få sett snart=)

    1. Christian Bale vant jo oscar for sin rolle,men denne filmen er kanskje ikke for alle. Det er spesielt laget på en slags dokumentar/film,og det er sann historie også:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

