Filmer

Avada Kadavra

foto:REUTERS/Dylan Martinez

Er nok ikke den eneste som skriver om den kommende og siste delen av Harry Potter og Dødstalismanene(Harry Potter and the Deathly Hallows part 2). Skrev et «lite» innlegg om dagens hendelser på lørdagen som var ,men skriver like gjerne et til. Helt utrolig at det er slutt nå og at jeg om et par timer sitter med gode venninner å ser på slutten av Harry Potter filmene.

Photo by Jaap Buitendijk – © (C) 2011 WARNER BROS.

Filmen har fått gode anmeldelser,og flere filmanmeldere har sittet å tørket tårer etter å sett filmen. I London var det en festpremiere i forrige uke,hvor mesteparten av skuespillerne deltok og var å bli sett på den røde løperen.

(linket)

Du kan f.eks se på imdb.com sine sider med bilder fra selve filmen her eller klikke deg inn på samle siden til Harry Potter her!! Ellers så florerer det masse fine bilder rundt på weheartit.com blant annet.

/Linket - Elsker Emma Watson sin kjole fra Oscar de la Renta

Nå skal jeg gjøre meg klar til å reise ned til Oslo,pakke ned godis og annet som skal være med. Dette blir nok en utrolig kveld! Gleder meg utrolig mye!Dere hører nok ikke meg før på torsdagen. Regner nok med at jeg trenger å hvile litt ut og samle opplevelsene fra filmen.Høres kanskje merkelig ut,men det kommer til å bli en følesmessig dalbane for meg i dag.

Ønsker alle en fin Tirsdagkveld!

31 thoughts on “Avada Kadavra

    1. Det skjønner jeg godt! jeg var sånn før filmen,var jo litt forsinkelser. så jeg satt der å tittet på klokka hele tiden! men når filmen begynt,wow! amazing! likte filmen utrolig godt! den var en fin slutt på en lang reise for å si det på den måten! kleenex er nødvendig!hehe

  1. kos deg så masse!
    skulle egentlig se den imorgen, men jeg har andre planer.. men jeg skal se den iløpet av neste uke eller den neste uke etter ;p

    1. Det er det, det var en vemodig og trist film. Nå er det virkelig slutt,men som noen sier filmene og bøkene varer jo for evig<3 Koste meg virkelig i går,selvom en par tårer og del snufs kom = ) hehe

  2. Så heldig du er Nina! Du må kose deg masse! Skulle gjerne sett filmen i kveld jeg også, men reiser til New York klokken 3 i natt, så må nok vente. Kjempefine bilder du hadde lagt ved. Likte det øverste veldig godt 🙂

    1. Føler meg veldig heldig å se den på førpremieren=) første gangen jeg har vært på det tihi!=) Gled deg til filmen,ta med papir! du kommer til å felle en tåre eller to!

  3. jeg er helt borte jeg.. jeg trodde du så på førpremieren forrige uke og nå skal du på premieren.. førpremieren er idag? herregud, jeg er borte as:p.. kos deg!! du er heldig!!

    1. hehe, kanskje jeg skrev litt misvisende:) hehe. skulle ikke vært meg foruten å vært i london på førpremieren der!hihi. men filmen i går var awesome! både trist og vemodig!

  4. Hvordan var slutten da?? Jeg kommer i hvert fall ikke til å se den på kino…kanskje på dvd…men jeg syntes den første delen av filmen var en smule kjedelig. Men det er vel fordi jeg absolutt ikke er HP fan!!

    1. =) Filmen var en bra slutt, beste hittil i filmrekken=) jeg glemte rett og slett å spise godteriet mitt,hehe:P du blir helt oppslukt av det hele!

    1. Synd det=) Alle kan ikke vær HP fans =) hehe. Men filmen er bra,så hvis du kjenner noen HP fan så er det bare å spre budskapet!hihi.
      Likte den kjolen hennes også, har lyst på en<3 hehe

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

