Filmer · om min hverdag

Dinner and Bridesmaids

Senere i dag ,skal jeg og lillesøsteren min Marita en tur til Lillestrøm både for å spise middag sammen ,men også får å få med oss filmen «Bridesmaides» som går på kino nå. Snille Marita tar på seg «spanderbuksene» igjen,og jeg tror vi kommer til å ha en fin mandagskveld sammen ,med både film og middag!

Filmen hadde premiere i forrige uke,og dere kan lese litt generelt om filmen i innlegget jeg skrev her! Har hørt at den er veldig morsom film.Så jeg er veldig spent å se hvordan den er,og som vanlig vanker det et lite innlegg om filmen er bra eller ei. Fullt mulig det innlegget kommer iløpet av uka,er busy girl frem til onsdagen. Tirsdagen skal jeg sammen med et par venninner se på  Harry Potter og Dødstalismanene del 2 natt til onsdagen.

Bridesmaids

Vi blogges utover mandagskvelden! Håper alle får en fin start på uka!

 

psst: har du tatt min lille (anonyme) bloggundersøkelse? Jeg har satt i gang et lite innlegg med spørsmål rundt bloggen osv,og skal nå til fredagen publisere et innlegg med resultatene. Hvis du ikke har tatt den ennå,så kan du klikke deg inn her!Tusen takk til de som allerede har svart på den,god klem til alle sammen!

 

24 thoughts on “Dinner and Bridesmaids

    1. Jupp,det ble en kjempe koselig kveld/dag. Tusen takk marita for det<3 koselig!
      Skal kose meg veldig mye på HP premieren i dag! Blir en utrolig opplevelse!

  1. Ikke verst med en sånn lillesøster! Hva skal dere spise?;) Hørt folk si den er bra, men jeg ble så skeptisk da jeg så traileren.. Den nye HP filmen må jeg vente til august å se med kjæresten. Kos dere masse!

    1. Nei,det er ikke det! Kjempe snill og god søster det! vi spiste på en god italiensk restaurant som heter Fratelli,ligger i storgata i Lillestrøm. Kjempe god mat! Jeg spiste ytrefilét med bearnésaus og fløte granerte poteter ved siden av=) Bridemaides er råmorsom,jeg likte den veldig godt!

  2. Tilbaketråkk: A piece of Italia «
  3. Tilbaketråkk: A piece of Italia «

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

