om min hverdag · om mine følelser og tanker

Let’s runaway

Da er lørdagen endelig kommet (igjen),og med den så kommer det dårlige været . Det har selvsagt vært et solglimt i ny og ne,og varmen er jo nesten der. Men ikke sånn bra varme,bare sånn ekkel klam varme. Er ikke det sånn av vi nordmenn alltid skal klage på været? Jeg er kanskje et prakteksempel på det.

Det er når det regner som mest,og det holder ikke å sitte med en god kopp te ;at du vil rett og slett rømme eller reise vekk fra alt. Alt trøbbel og vonde tanker som surrer oppi topplokket,tanker som handler om fremtiden og annet.

Fra studieturen til Hellas vår 2010,skulle ikke ha noe mot å reise ditt igjen...

Denne helgen her har jeg faktisk ikke noe planer, jeg skal bare slappe av som vanlig. Kanskje prøve å lese litt videre i boken «Matched» av Ally Condie eller se på tvserier på min kjære pc.

Har jo ting å gjøre,men til tider kan det bli litt for ensformig også. Men til tider liker jeg den stillheten som ofte kommer når man ikke ha noe å gjøre,når man sitter der helt stille  og prøver å få lyst på å gjøre noe.

Jeg har som dere kanskje merker i sidemenyen,en liten bloggundersøkelse med tanke på bloggen min. Jeg skal la denne undersøkelsen gå eller stå åpen til neste fredag(15.juli),og så lage et innlegg med resultatet fra den. Må bare beklage at kanskje noen av pollspørsmålene/alternativene ikke er så gjennomtenkte. Laget innlegg for et par uker siden i en fei,og tenkte ikke på utformingen. Har endret på et par,men si fra hvis det er flere alternativer som bør omformuleres. Klikk her for å ta den,og takk til de som allerede har svart!

(linket)

Selvom det kanskje ikke virker helt som det,så tar jeg meg en bloggfri helg fra og med dette innlegget! Håper alle får en fin helg!

31 kommentarer om “Let’s runaway

  1. får håpe sola kommer frem i løpet av neste uke !:)
    har igrunn lyst til å reise bort et sted å bare slappe av og slippe å tenke på fremtiden for en stund. det hadde vært veldig deilig.! ha en god helg du også. vi har en date på mandag, søs 🙂

    1. Ja,håper på det også!:) vil ha litt brunfarge før høsten kommer:) hehe.
      Har også lyst å reise vekk,kanskje til syden for å bli brun:P hehe.
      Gleder meg til mandagen:)

  2. Ikke noe særlig til sommervær om dagen nei…det er så kjedelig 😦 Selv om det for så vidt er greit siden jeg jobber så mye. Til uka har jeg litt fri så da SKAL jeg ha sol!! Har forresten svart på bloggundersøkelsen 🙂

    1. Nej,sola glimter med sitt fravær. Idag(søndag) har det vært noenlund bra,men det blåser som bare det der jeg bor:( Du får bestille fin været til neste uke da:)

  3. bloggfri helg er deilig det 🙂

    jeg tar ofte lange bloggpauser jeg, men da er det ofte tilfeldig at det blir sånn hehe.

    forresten jeg anbefaler bridesmaids, den var veldig morsom 🙂

    1. Ja,det er deilig å ha bloggen litt på avstand. Finne inspirasjon til nye innlegg,gjøre litt variasjon:)
      Så bra å høre,skal se på Bridesmaids med søsteren min på mandagen som kommer:)

  4. Vel, jeg er vel ikke som nordmenn flest da. Du får komme til Trondheim en tur for her er det fint om dagen. Blir litt for mye for meg da fort, redd jeg får farge:P Men håper uansett du hadde ei fin helg!

  5. Dette innlegget beskriver hverdagen min om dagen veldig bra! Jeg sitter nå bare her og venter på ting jeg har lyst til å gjøre.. og for det meste leser jeg 🙂 Håper du hadde en flott helg! 🙂

    1. hehe,bra at det ikke er bare meg det gjelder=) Deilig ha noen rolig dager også,men for mange kan bli litt ensformig. Har hatt en flott helg!
      Håper du også har hatt en flott helg!

  6. Når det er klamt, så er det klamt – sånn er det bare. Klager ikke forde, Nina 😉 just the truth, og det er ikke noe ålreit. Enig med deg i det.

  7. Herlighet, så vakre bilder, Nina! Skikkelig vakre. Og jeg driter i at vi ikke har lov til å klage på været og på hvor lite det har for seg; når man har en slik ufattelig dårlig ‘sommer’ som vi har hatt her på vestlandet hittil, er det faen meg LOV til å åpne kjeften om det, enn så lite godt det kommer ut av det! Dette er faktisk den aller, aller verste sommeren jeg noensinne har opplevd værmessig sett. Men samtidig får jeg dårlig samvittighet over å klage, når man har det forholdsvis bra og er frisk ellers, og ikke minst at dem man er så glad i er friske♥ Når man har det så godt at man kan klage på været, bør man egentlig heller ti stille;) Jeg har likevel en sterk mistanke om at jeg ikke kommer til å leve den der helt fullt ut;p

    1. Tusen takk Rebella utrolig koselig å høre!=)
      Ja,det har vært dårlig sommer vær,men håper og krysser fingrene for finværet! det er fremdeles et par uker igjen! Er jo lett å falle inn i «klage-på-været» modus. Vi er jo nordmenn,vi klager på været =)hehe^^;

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

