om bilder og sånt · om min hverdag · om mine følelser og tanker

Healthy as a Horse

Dere har kanskje merket at jeg er på bedringens vei ettersom innleggene kommer trillende ned som markjordbær på strå. Jeg har ikke helt holdt meg borte fra bloggen der jeg har sittet med Kleenex i ene hånden,og nesespray i andre. Hadde iløpet av uken fått mye bloggpinspirasjon,så nå håper dere er klar for å lest litt. Neida, skal ikke overøse dere med sååå mye innlegg.

For ikke å kjede dere søte lesere helt,så skal jeg lage litt sånn typ «hva-har-jeg-holdt-på-med-i-det-siste» innelegg. Hvor dere skal få høre alt fra når jeg stod opp til jeg la meg … neida,bare tuller.

De som kanskje sniker seg inn på bloggen min først nå kan jeg fortelle at jeg nesten 1 uke har vært forkjølet og har vel konstant gått med en kleenex i min hånd.  Hele startet i forrige uke med sår hals som utvilket seg til sår og ekkel hals, og voila ;så var helgen brukt til å være sjuk og går rundt i hva jeg kaller «forkjølelsetåka». En tåke hvor hodet ditt  føles som det skal sprenges,og du mest har lyst å ligge deg i fosterstilling i senga og bli frisk. Å ja,er litt sytete  når jeg først blir sjuk.hehe

Men nå er jeg mye bedre, er bare nesa som henger igjen litt nå. Men håper det gir seg iløpet av helgen. Været har jo ikke vært så bra heller.Så det har ikke vært noe særlig tap å være inne og slappe av.

Jeg har blitt ferdig med boken «Hotellet på hjørnet av bitter og søt» av Jamie Ford,og selvsagt har jeg skrevet et lite innlegg om boken som blir publisert iløpet av fredagen. Selvom været ikke har vært så fint har jeg sittet å slappet av på terrassen  med et glass cola de siste dagene.

Nå har jeg begynt å lese «Matched» av Ally Condie,en dystopisk roman. Virker ganske spennende,og jeg skal selvsagt skrive en liten anmeldelse om den når jeg blir ferdig. Ble veldig fascinert av bokcoveret og jeg likte fargen hun hadde på kjolen sin(bilde under).

Klikk på bildet for å lese mer om boken.

Så begynner jeg å gleder meg bare mer og mer til premieren til den siste halvdelen av «Harry Potter and the Deahtly Hallows». Blir både vemodig og trist å se filmen, slutt på en epoke. Skal heldigvis se filmen på førpremieren/midnattspremieren natt til 13.juli.

Et par gode venninner hadde plutselig en billett til overs,og selvsagt sa jeg ja  til å være med. Siden jeg er litt low on cash for å si det mildt,så fikk jeg lånt penger av min kjære lille søster Marita(takk) til billetten.

Dere kan bl.a lese at Emma Watson begynte å gråte på festpremieren i London,og at det var en emosjonell premiere for både fans og skuespillere.

Bildet er linket

//linket

Må bare advare på forhånd at det kan komme en del relaterte Harry Potter innlegg,litt mimring i dagene fremover..

//linket

..Ellers så har min sjuke uke (rimt nesten),vært grei. Har fått slappet av,samlet krefter og fått tatt igjen det tapte på blogglesing. Skal komme igjen i min normale bloggrutine snart,og at de faste innleggene blir å finne f.o.m neste uke.

Merket at det er noe trøbbel med blogg.no igjen,jeg fikk ikke kommentert eller noe på de blogg.no bloggene jeg leser. Skulle legge igjen svar på kommentarene som folk har lagt igjen. Skal prøve å huske å legge igjen de når blogg.no er oppe å går igjen.

Håper alle får en fin helg i vente!

psst: Skal iløpet av dagen publisere en slags undersøkelse på bloggen,hvor dere skal stemme eller klikke på svar. Hadde vært kjempe glad om dere tok tid til å svare når jeg får publisert den.

8 thoughts on “Healthy as a Horse

  1. Jeg har hørt så mye bra om Matched, så tror jeg skal skaffe meg denne.

    Harry Potter! Trenger jeg si mer? Jeg satt på dataen i hele går kveld og så på videoer og bilder fra premiæren i London. Jeg gleder meg sykt til å se filmen. Jeg skal se den natt til 13. jeg også! 😀

    1. Do it:) Hørt masse bra og det er derfor jeg kjøpte den. Har ikke lest så mye,men språket er veldig enkelt og greit:)
      Ja,skal se videoer fra og bilder fra premieren snart også,eller se på de mer for å si det sånn:P

  2. Så godt å høre at du er på bedringens vei! ❤
    Her skal det kjøres nedover til Raufoss igjen i kveld, så blir det Gatebiltreff på Rudskogen i morgen.
    God helg, Nina! 🙂

    1. Jupp,er frisk som en fisk nå:) Kjipern å være sjuk når sommer er her.
      Du får kose deg på Gatebiltreff i morgen da:) høres kjempe koselig ut!

    1. Mhm,glad for å være frisk nå:) Så bra at du synes det er koselig med HP mimring:) Likte den kjolen hennes, var visst Oscar De la renta kjolen var fra(husker ikke om det er sånn navnet staves).

    1. Synes det jeg også=) Emma tok til tårene først,og så ut som hun slet med å holde maska. Er nok merkelig for de også ettersom de har mer eller mindre vokst opp med HP og med hverandre. Tror det kommer til å bli et tomrom etter HP:/

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

