Filmer

Kino: Hanna

Har sett teaser på denne kommende filmen med Saiorse Ronan i hovedrollen(kjent fra «The Lovely Bones«). I filmen «Hanna» som har premiere her i Norge 8.juli 2011;spiller Saiorse en jente som har blitt oppvokst i villmarken med sin far som har tidligere vært CIA agent,og hun blir igjen lært opp av han for å bli leiemorder. Hun blir tatt fange av en hensynsløs etteretningsleder og fra der blir hun holdt til oppsyn før «Hanna» rømmer. Med taglinen «Tilpass deg eller dø» virker denne som en spennende og nervepirrende film. Les mer her om filmen!

Har du noen planer om å se filmen?

Les om filmen på imdb.com
Les om filmen på filmweb.no
*Bildet er linket

23 thoughts on “Kino: Hanna

    1. Så bra, fortell om den er bra eller ikke da:)
      //så bra at du føler deg helt frisk igjen! er så og si frisk også. litt minisnufsete,men det går over iløpet av uka:D

  1. virker interessant:)
    likte henne veldig godt i the lovely bones.. selv om jeg synes boka var mye bedre, så gjorde hun en god tolkning av susie, så det blir bra å se henne i en litt annen rolletolkning også. 🙂

    1. Ja, virker som en spennende og annerledes film.
      Likte også boka litt bedre,men følte også at man forstod litt mer av filmen når man fikk lest boka. du føler litt mer av den «sorgen» kanskje susie har over at hun ikke lenger kan være i den «levende » verden. Jeg satt å små snufset og gråt i deler av boka. er litt sånn når jeg leser bøker,lever meg virkelig inn:) hehe:P

  2. Sv; Tja, det spørs om den er så høyt oppe på min liste over filmer jeg må se, er jo så mange filmer jeg vil se for tiden!

    // Haha, skal ikke se bort i fra at jeg ser den til helga med en annen venninne, men tviler på at jeg har noe i mot å se den to ganger!

    Haha, jepp det har jeg jo gjort!

    // Tja, det kan vel hende, du kan godt låne min, langtidslån, tviler på at jeg kommer til å se den i nærmeste fremtid :p

    1. //hehe,men du skal værtfall få med deg bridesmaides? Har også mange filmer som jeg vil se, skulle ønske jeg var millionær eller hadde penger nok til å se værtfall et par filmer pr uke:) eller ..wait for it.. egen kino sal hjemme .ehm.da måtte jeg kanskje ha større hus også:) *drømme*

      //Så bra,sier ja takk til å låne vettu:)

    1. Så bra:) Skal prøve å få sett den også! Vet ikke om det blir før den kommer ut på dvd ;hvis jeg ikke får med meg noen med på kino å se den:)

  3. sv: Tuuusen takk for støtten og omtanken, du er så fantastisk Nina! ❤ Og det er helt sant som du sier, de vil alltid være med oss i tankene og ha en plass i hjertet vårt! ❤

    // Så spennende da, og da er det jo verdt å se den når den har fått gode annmeldelser tenker jeg 🙂 Du får nok sett den tenker jeg 😉 Tusen takk for det søta ❤

    // Er kjekt at du kan ha noe å finne på da 🙂

    // Tusen takk for det søte du! 🙂 Ja, det syns jeg så absolutt… det er jo kjempe deilig å gå tur! 🙂 Om du gjennomfører det, syns jeg det er sprekt av deg! 😉 ❤

    1. Bare hyggelig Birte<3 Vet hvordan det er å miste en nær og kjær,og det er vondt.men det blir bedre med årene som tikker og går:)

      // jupp,regner med at jeg får kommet meg på kino å sett den en gang:)

      //ja,skal sannelig få begynt å gå tur igjen:) vært på latsiden når jeg vært sjuk den siste uka:/ men er på bedringens vei:)

  4. Aldri hoort om hverken filmen eller skuespilleren, jeg… ER det veldig daarlig? :p Den virker ikke helt som filmen for meg, for aa vaere aerlig 🙂

    1. Den har fått terningskast 4 i VG. de pleier å være kresne når det kommer til filmer.Så det nok en helt grei action/thriller:) liker den sjangeren godt i filmer:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

