Inspirasjon og tips · Tvserier

True Blood sesong 4 hittil

Hittil har det gått 2 episoder av sesong 4 av True Blood. Hittil har det vært mye informasjon i hver episode samt ny utvikling i serien for å si det sånn. For de som kanskje ikke liker å laste ned episodene kan dere bla. streame online her(merk dere må melde dere gratis inn på siden,les mer om nettsteder i innlegget jeg har skrevet her!), eller se episode 1 her,og episode 2 her.

Skal ikke skrive noe om de episodene,men bildene under kan være litt småspoilere!Så dere er advart!

Jeg har jo selvsagt tatt noen skjermbilder mens jeg har sett på de to episodene,og skal slenge ut et par under. (©Alle bildene tilhører HBO television og skaperne av serien)

Skal ikke overøse dere med bilder fra serien, men det ser ut som det blir en spennende sesong. Likte bok nr 4 som denne sesongen mer eller mindre er basert på.

True Blood går søndager fremover , og vi her i Norge kan se episodene mandagen derpå,eller for dere som er nattravner; se den natt til mandag.

Flere som ser på True Blood?

16 thoughts on “True Blood sesong 4 hittil

  1. oiii, du har kommet langt! true blod er så utrolig spennende… er hekta jeg også!! ❤

    sv: Tuuuusen takk for det, selv om jeg mått tvinge meg selv ut på den treningsturen!
    //Det er bare hyggelig det søte du 🙂 Syns du fortjente en god bedringshilsen, det pleier som regel jeg alltid å bli glad for 🙂 ❤

    Håper du får en fin onsdag! 🙂

    1. Jupp, tiden flyr unna med gode tvserier:)
      // er jo kjempe flink du er! burde begynne å gå de lange turene mine:) morosomt å gå tur:)

    1. hehe, det er jo aldri for sent å begynne:) Er noe annet en twilight for å si det sånn.mer voksent,og kanskje litt brutal.. 🙂 (bare så du er advart). Men liker godt hvordan serieskaperne har gjort med sesongene ifht bokserien som den er basert på:)

  2. Yay, er så glad for å True Blood tilbake! Siden jeg så forrige sesong har jeg faktisk lest alle 11 bøkene!

    Sv; I don’t think so :p

    Hehe, jeg tok jo 21 kjekkeste menn for lenge, lenge siden :p

    // Det vet jeg :p Har i alle fall ikke vært noe problem i dag, så nå er det forhåpentligvis i orden! Jepp, kjøpte den, men det var visst ikke en sånn øyenskygge jeg trodde det var. Må nok ty til eBay igjen! :p

    // Takktakk 🙂

    // Hehe, må jo det! Og det burde du absolutt!!

    1. Synes det er kjempe bra at du har lest alle 11 bøkene:) du lese forbi meg også:) hehe:P
      // ja, det er sant. husker du tok 21 kjekkeste menn.. kanskje jeg får fylle på etterhvert. er veldig usikker på plassene til tider:)
      //bra at internetten funker greit,kjipt når den ikke gjør det. hehe.

  3. Sv; Selvfølgelig! I dag var faktisk den første dagen jeg har vært hjemme for å se på hele sendingen, og det var en spennende dag i alle fall! Burde jo få med deg de siste par kilometerene på etappene, målgangen er jo selvfølgelig det mest spennende!

  4. Jeg elsker True Blood! Sookie og Eric er mine favoritter, selv om jeg må innrømme at jeg er veldig svak for Alcide. Nomnomnom! Synes denne sesongen virker veldig spennende og er sikker på at den kommer til å være litt av et fyrverkeri så fort den kommer ordentlig i gang 🙂

      1. Så bra:) anbefaler bøkene:) er jo ingen hast med å lese de heller:) Bare bitte liten heads up,det er ikke alt som er 100% lik i boka som i serien. Jeg så første sesongen før jeg begynte å lese bøkene. Jeg er på bok nr 9 nå, det har kommet ut 11 bøker totalt. Bok nr 12 skal komme ut mai neste år:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

