om bilder og sånt

10 hunks I like

Tenkte det var tide å ha en liten uoffisiell liste over 10 menn/karer som jeg synes er (søte) og kjekke. Har en merkelig smak til tider,er ikke alle ganger folk ser det jeg ser. Noen ganger kan det være noe med blikket og væremåten,selvom jeg vet at når det kommer til skuespillere så er jo noe forandret. Formen er litt bedre,bare litt snufsete nå(+slappfisk). hehe
Ja,uansett. Her kommer min liste, rangert fra nr 10 og nedover.. Enjoy!

NR 10: Eddie Cahill

Eddie Cahill(kjent  fra CSI:NY og bl.a som «Tag» som «Rachel» fra «Friends» var på flørtern med)

NR 9: Jake Gyllenhaal

Jake Gyllenhaal (kjent bl.a fra filmer som «Brokeback Mountain» og «Love and other drugs»)

NR 8: Jensen Ackles

//linket

Jensen Ackles (Kjent bl.a fra Supernatural og Smallville)

NR 7: Josh Duhamel

//linket

Josh Duhamel(kjent bl.a  for filmen «When in Rome»)

NR 6: Leonardo DiCaprio

//linket

Leonardo DiCaprio(mest kjent bl.a filmene  for «Titanic» og  «Incepition»)

NR 5 : Ed Westwick

//linket

Ed Westwick( kjent  bl.a for sin rolle som «Chuck Bass» i tvserien «Gossip Girl»)

NR 4: Robert Pattinson

Robert Pattinson ( kjent bl.a for «Twilight» filmene og «Water for Elephants»)

NR 3: Alexander Skarsgård

//linket

Alexander Skarsgård(Kjent bl.a fra tvseriene «True Blood» og «Generation Kill». Dessuten var han med i Lady Gaga’s musikkvideo «Paparazzi».)

NR 2: Ian Somerhalder

Ian Somerhalder( kjent fra bl.a tvseriene «Vampire Diaries» og «Lost»)

NR 1: Paul Wesley

Paul Wesley( kjent bl.a  fra «Vampire Diaries»)

Var litt usikker på 1 og 2 plassen på min lister over kjekkaser,men elsker jo tvserien «Vampire Diaries». Det at jeg litt opptatt av tvserier/filmer hvor skuespillerne spiller vampyrer er å se fra plassene 4 til 1. Det la jeg merke til nå,hihi. Lag gjerne en lignende liste selv! Morsomt å se hvem andre folk liker! Denne listen kan jo forandres etterhvert! Jeg slet med å fylle inn bare 10 stk.

Har du noen kjekkaser du liker?

35 thoughts on “10 hunks I like

  1. Digger denne listen, selv om jeg ikke er enig med alle sammen. Tror jeg skal lage en sånn liste etterhvert når jeg får tid. Da kan du se hvilke kjekkasser jeg digger 😀

    Jeg må si, min favoritt på listen din er Ed Westwick, eller CHUCK BASS! Nam 🙂

    1. hehe:) alle har hver sin smak vettu:P hehe. Før så var jeg ikke helt chuck bass fan,men den siste 2 sesongene har jeg vært helt *sikle sikle* Lag gjerne en liste du også:)

  2. Har aldri skjønt tiltrekningen av Jake Gyllenhaal, har alltid syntes han ser litt rar ut, haha :p

    Men Josh Duhamel, Ian Somerhalder og Alexander Skarsgård ❤ Resten er heller ikke så ille å se på :p

    1. Han er jo søt da:) hehe:P
      Helt enig med deg de du lister opp på bloggen min:) tenkte å ta topp 20,men tenkte det ble litt mye av det gode:)

  3. hvor er misha collins? og gerard butler?
    og david conrad?

    hehe, men de er ihvertfall på min hunks liste;)

    jeg syns du valgt rikig med jensen over jared da, når du først skulle ha supernatural hunks med.

    1. shit,glemte Misha og Gerad:P hehe. får komme på min reviderte liste. .Ellers så får jeg øke antallet:P er jo mange kjekkaser som går på denne jord:P
      På min forrige liste valgte jeg også med jared,men denne her ble bare jensen med. blir bare mer og mer jensen fan. <3hihi

  4. Oi, oi, oi – good taste in men, Nina 😉 hehe. Likte nesten alle her, men liker også Ashton Kutcher, Jason Lee (ihvertfall i rollen som Dwight Hendricks i Memphis Beat) og Taylor Lautner 🙂 og Trond Espen Seim i rollen som Varg Veum

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

