om bilder og sånt · om min hverdag · På godt & Vondt...

Still..

Away.. Kanskje litt selvmotsigende at jeg blogger nå. Men siden dere er så søte og snille som legger igjen kommentarer ,og god bedrings ønsker ville jeg skvise inn et innlegg når jeg er klar i topplokket og ikke går rundt i forkjølelse «tåke».

Som den data eller internett personen jeg er (til tider), så har jeg ikke orket å sitte foran pcen. Har tittet innom et par blogger og snoket på fjesboka. Vært litt deilig med pcfri helg.

(linket)

Formen er litt bedre,halsen er ikke så sår. Det er heller nesa som renner som en foss til tider som plager meg.Så får jeg vondt i hodet pga at jeg snufser og snørrer om hverandre. Men det er ikke noe et par pakker kleenex og nesespray kan fikse på et par dager!

(linket)

Så jeg ville bare si at jeg kommer til å ha bloggfri inntil formen er bedre. Så en del faste innlegg som «Drømmereisemål» osv, for vente litt.

Dere får ha en fin uke! Håper alle har det bra,og igjen vil jeg takk på forhånd for alle kommentarer og besøk!

(linket)

Har dere hatt en fin helg?Gjort noe spesielt?

34 thoughts on “Still..

  1. Du får ha god bedring! Er jo litt deilig med datafri. Jeg husker da jeg hadde svineinfluensa for over ett år siden, da startet jeg ikke dataen min på over én uke. Tror det må være rekord xD Haha!

    Bare ta deg fri, jeg har deg på bloglovin, så jeg ser når du er tilbake ^.^

    1. Tusen takk:) Er jo deilig det, bare slappe av og bli frisk. Har idag slappet av med en god bok,nå som jeg ikke har hodepine:) hehe
      Huff,svine influensa hørtes ikke noe bra ut det, skjønner at du ikke satt ved pcen da:)

  2. Du er så utrolig søt som gjør alt for dine kjære blogglesere 🙂 Har forresten fått mail om at noen av mine lesere syns du var så utrolig søt, og han ene, Morten tror jeg han het, turte ikke helt å fortelle det til deg! Haha, litt sjarmerende i grunn… Kanskje han en dag skriver til deg her på bloggen! 🙂

    Ønsker deg fortsatt god bedring, og håper du snart blir frisk igjen søte Nina! ❤

    sv: Tuuuusen takk, det varmer slik å høre det fra deg! ❤
    // Hihi, ja, det er helt fantastisk! ❤ Det er fortståelig at du ønsker. Vi får krysse både fingrer og tær på at finværet kommer snart 😉 ❤

  3. Alle trenger litt bloggfri når man er syk! Bloggere er jo tross alt mennesker de også 😉 haha, selv om det ikke virker sånn alltid. Masse god bedring 🙂

  4. Så utrolig kjedelig å høre at du er så dårlig, litt rart også:s.. men jeg vet om flere som også er litt små syke nå for tiden:s.. rart:s

  5. Du får bare slappe av videre så blir du frisk snart. Det er så kjedelig å være syk, særlig på sommeren.
    SV: Vil absolutt anbefale deg å lese de andre Nesbø bøkene også, og start på begynnelsen så er det lettere å skjønne ting, særlig forholdet mellom Harry og Rakel! 🙂 Jeg elsker Harry Hole bøkene, og anbefaler de til alle!!

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

