om litteratur og bøker · om min hverdag · På godt & Vondt...

Weekend ahead

Ville bare stikke innom en liten tur for si at jeg tar meg bloggfri denne helgen.Forkjølelsen er blitt verre,og hodet mitt føles som det skal sprenges,halsen er sår & slimete,mens nesa er delvis tett/rennende.. Beklager dette minisyteinnlegget,men ville bare forklare fraværet på bloggen og at jeg ikke er den hyppigste som ligger igjen kommentarer hos bloggene jeg følger.

Nå skal jeg slappe av litt,kanskje prøve å se om jeg orker å lese videre i «Hotellet på hjørnet av bitter og søt». Er jo perfekt innevær nå som det regner og er grått. 

(linket)Akkurat nå vil jeg ligge meg å sove som denne søte kattepusen jeg fant på weheartit.com

Idag fikk jeg boken jeg bestilte i forrige uke fra play.com, og nå får min kjære bokhylle enda en bok å holde opp. Jeg har heldigvis ryddet vekk litt av gamle pensumbøker,og bøker som jeg ikke med det første kommer til å lese omigjen. Så det er fremdeles mer plass til flere bøker.

Du kan lese om boka på goodreads her! På norsk heter den » Matched: Cassias sitt valg».Denne boka har både fått bra kritikk og dårlig kritikk. Men har lyst å sjekke den ut,og se hvordan den er. Alle har jo ulike meninger  og «smaker».Denne boka er en dystopisk roman,og det er ikke så mange bøker jeg har lest som er innenfor den sjangeren. Værtfall ikke som jeg kommer på i min skrivende «forkjølelse tåke«.

Jeg er også forresten med i et bloggportrett hos Birte,klikk her for å lese det!  Jeg er heldig å være første «mann» ut:)

Håper alle får en kjempe fin helg! Blogges når formen er bedre! Imens takk for alle kommentarer og besøk!

 

psst: har forresten på godkjenning av kommentarer,dvs at det kan ta en liten stund før din kommentar vises på nettsted.

35 thoughts on “Weekend ahead

  1. æsj, jeg håper du føler deg bedre snart, Nina!! Klem fra Nord (som snart blir UK ;p) Også får du kose deg med boka 😀

    1. Aw,takker søte Siv:) En klem(eller kanskje ikke sende virtuelle forkjølelse klemmer).hehe. Skal kose meg med boka! Leser foreløpig «Hotellet på hjørnet av bitter av søt». En fin bok,er å anbefale!enkel og lettlest:)

    1. Takker Mette:)
      Gleder meg til å lese «matched»,må bare lese meg gjennom «Hotellet på hjørnet av bitter og søt» først:) går litt treigere når man er tett i bolten og tung i hodet:) hehe

  2. sv: Det er helt fantastisk godt med jordbær, og da spesielt når det er norske bær ifra egen kjøkkenhave! ❤ Hihi, det var ganske så fint vært både i går og i dag tidlig… men nå kom det faktisk en regnbye i Trøndelag også! Liker det ikke, håper det blir likere vær i morra! ❤

    1. Takker og bukker =) Skikkelig dårlig timing jah:( Håper at jeg blir frisk fortere en svint. Så langt har ikke været vært på sitt beste.så gjør ikke noe å være inne.hehe

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

