om min hverdag

There’s something ahead

linket

Da stikker jeg en liten tur bort fra bloggen idag,eller kanskje deler av dagen. Vi her i heimen har blitt invitert til middag hos en familievenn. Så det blir ikke noe særlig blogging fra min side,så vi blogges iløpet av kvelden(evt.) eller i morgen!

Dere kan glede dere bl.a til et innlegg om filmen jeg så på tirsdagen (Bad Teacher) og så skal jeg huske på å skrive et forsinket «drømmereisemål» innlegg.  Bunn og grunn,det er mye å lese fremover!

linket

Håper alle får en fin torsdag hvor henn dere er!

14 thoughts on “There’s something ahead

  1. Håper bortebesøket var kos!! 😀 Også kan det bli interessant å se hva som er bra og dårlig med den filmen! Det er ikke bare du som har sagt den ikke var såååå bra, nemlig! : )

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

