Filmer · om min hverdag

Bad teacher

Først og fremst vil jeg bare beklage for at jeg ikke har svart på kommentarene deres,men skal gjøre det med en gang nå. Bare skvise inn et innlegg før jeg  om et par timer skal til  Jessheim å møte Hanne og Nina M.  Etter litt tusling på senteret skal vi på kino å se «Bad Teacher» med Cameron Diaz og Justin Timberlake. Dette er en komedie,og jeg er spent å se hvordan den er.

Skal skrive om Harry Potterton(maraton) som jeg var på fra søndagen til mandagen. For å si det sånn var jeg utrolig sliten og trøtt så jeg la meg kl 21.00. Det er det tidligste jeg har lagt meg.

Idag datt første sesongen av Vampire Diaries i posten,etter jeg bestilte den fra cdon.com for 99 kr. De hadde tilbud,så nå blir det å se sesong 1 omigjen.(yeah)

Hvordan har mine kjære lesere hatt de siden søndag?

25 thoughts on “Bad teacher

  1. Jeg er litt usikker på om jeg skal gidde å se denne filmen, jeg er generelt glad i komedier og Cameron Diaz også, men jeg vet ikke. Traileren ser egentlig litt kjedelig ut.. men, uansett, så skaffer jeg meg den nok på DVD, når den tiden kommer.

    1. Skal skrive en lite innlegg om hvordan filmen er 🙂 så kan jo du se det ann:) Er nok lurt å leie dvd når man er usikker om det noe man vil se på kino eller ei=)

    1. Skal skrible ned om filmen senere,men skal nyte solstrålene ute:) hehe. Synes filmen var grei,ikke den aller beste komedien jeg har sett ..

  2. Sv; Nope!

    Trenger noe slikt jeg også :p

    Hehe, nei var nok ikke det, men de måler jo i prosent uansett.

    // Ja, det har du helt rett i, det burde det være!! 😀

    Hehe, da var du flink synes jeg :p

    1. Skal skrive et innlegg om filmen iløpet av dagen vettu! Jeg synes den var helt grei komedie,ikke den aller morsomste jeg har sett med cameron diaz.

    1. Skal skrive et innlegg om den filmen senere idag,men kort fortalt synes jeg den var en helt grei komedie. Ikke den aller beste jeg har sett,men grei.

  3. Tilbaketråkk: Film: Bad Teacher «

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

