om bilder og sånt · om min hverdag

Don’t rain on my parade

På lørdagen tok jeg et par bilder når det solregnet ute, selvom bildene under er kanskje ikke av det beste kvaliteten. Synes jeg at det ble fine på en måte.

Dette er innlegget har jeg forhåndslagret,det er jo det fine med wordpress.com,at man kan skrive innlegg. Lagre de,og bestemme når de skal postes. Greit hvis man er borte eller skal på ferie. Skrive et par innlegg,og voila så har dine lesere noe å bryne seg på mens du er borte.

Uklarheten,eller «støvet» på bilde er regn dråper.

Håper alle har fått en fin start på denne uka.

Mine mandagsplaner kommer nok til å bli å sove når jeg kommer hjem ut på ettermidagen fra Harry Potter maratonet,nevøen kommer på overnattingsbesøk så jeg kommer nok ikke å være benket foran pcen før langt ut på mandagskveld.

Tirsdagen blir det en kinotur med Nina M og se på «Bad Teacher» med Cameron Diaz og Justin Timberlake i hovedrollene.

Så jeg har litt å gjøre denne uken,men er i ferie modus og kommer nok til å sitte å lese,se på tvserier på nettet. Se på første episode av Truebloods 4 sesong bl.a

Har dere noen spesielle planer for uken?

Psst. Kommer nok til å twitre fra maratonet sikkert,så de som ikke har meg på twitter kan trykke her for å følge mine tweets. Eller se i sidemenyen her på bloggen(ettersom jeg streamer/oppdaterer tweets).

17 thoughts on “Don’t rain on my parade

  1. Denne uken skal jeg først deppe heftig når jeg i morgen besøker Hiroshima Peace Memorial Museum. Det skal visstnok være helt forferdelig. Jeg grugleder meg… Så skal jeg reise tilbake til Tokyo igjen, der det venter tre dager med shopping, sightseeing og sløving (?), før jeg vender nesa hjemover igjen på lørdag. Hjemme i Norge skal jeg bare sove av meg eventuelt jetlag, og nyte å ikke bo helt oppå et annet menneske, slik jeg har gjort de siste to og en halv ukene! Haha! Trenger litt alenetid nå!

    Jeg vil også se Bad Teacher! Den høres festlig ut!

    1. Det skjønner jeg at du skal gjøre. sikkert rørende og sterkt å besøke de museumet. Høres ut som du har litt å gjøre før hjemreisa.:) Deilig med litt alene tid,og det blir nok deilig når du får slappet av alene:)
      skal skrible ned et lite innlegg om filmen(bad teacher) senere:)

  2. Likte regnet bildet.. utrolig fint! Åssen var det å se HP filmene på rad? Var det 6 eller 7 filmer?? Hver film varer ca i 3 timer, 18-21 timer? Håper du fikk sovet godt i dag;).. hehe, men jeg ser du ikke er lei.. du skal på kino igjen:p.. hehe

    1. Takk,koselig at du likte bilde:) Det var en opplevelse i seg selv,har aldri sett så mange filmer etterhverandre. 7 filmer totalt, på 21 timer( det var med pauser). Var kjempe trøtt når jeg kom hjem,og sovnet kl 21.00 om kvelden. Er litt groggy nå,men går bra.hehe

  3. Åh, du må skrive et innlegg om Bad Teacher når du har fått sett den. Jeg vil nemlig se den selv, men har ikke hørt om den er verdt det enda :p

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

