Balsam for ørene · om musikk

Balsam for ørene #6

Dette er det sjette innlegget i «balsam for ørene»; innlegg hvor jeg lister opp en del sanger jeg hører på for tiden. Er ikke alle som er nyeste laget. Men kanskje dere blir inspirert til å utforske nye artister eller gjennoppdage gamle «hiter».

//linket

Skulle egentlig poste denne her i går,men glemte helt det. Men her kommer det!

Greyson Chance er kanskje kjent for at han laget en cover av Lady Gaga sin låt «Paparazzi» når han var 11/12 år gammel. Nå har hatt gitt ut et par sanger,er bl.a signert hos Ellen DeGeneres plateselskap. Man får kanskje litt Justin Bieber vibes,men synes han har en rolig og fin stemme,og hvis man hører på lyrikken er den fin også.Særlig med «Waiting outside the line».

//linket

Har du noen musikk tips å komme med?

16 thoughts on “Balsam for ørene #6

    1. Samme her også:) Fått on the floor litt på hjernen også:) Når du får tid er Greyson Chance en fin sanger/artist å sjekke ut. Han blir nok bedre med alderen:)

  1. Her var det jo faktisk en sang jeg har hørt før! Den JLo sangen går jo overalt :’) Selv går det i gamle McFly slagere, hihi (a)

    sv; den Stephenie Meyer-boka kosta bare £8 altså mellom 64-80 kroner (spørs hva kursen var), så det var verdt pengene ettersom jeg har venta på den lenge. Fant den jo plutselig på Asda ;P

    1. hehe, ja. den sangen er overalt.Kanskje derfor den har etset seg på hjernen min. hehe. neida. 🙂 Skal sjekke ut McFly:, har du noen tips til sanger jeg kan sjekke ut?
      //aha,så bra. Har hatt lyst på den boka lenge. Men har ikke funnet noe særlig billig. Skal sjekke ut på play.com etter den:)

  2. Liker Greyson Chance mye bedre enn Justin Bieber i alle fall! Så på reprisen av Grammy utdelingen i går natt, og ugh, Bieber kan jo ikke synge! Haha, bare måtte få ut frustrasjonen min :p

    Og elsker Taylor Swift 😀

    1. hehe, kan si meg enig med deg der! 🙂 Bare å få ut frustasjonen det vettu! hehe:P
      Elsker også taylor swift, og liker sangen mean godt.skal sjekke mer ut fra henne senere:)

  3. Mey bra her ja! Alt fra fine tekster til herlig dansemusikk;) Musikkhodet mitt står helt stille når jeg får det spørsmålet, men skal se om jeg ikke kan komme tilbake med noe.

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

